ny hoj i stan

Valpen

Älska dig själv när ingen annan gör det
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ZX6R såld...husaberg super motard såld..Fiddy Ten7, Honda CBR 600fs
Goddagens!
Efter tre dagars tokmeck i vardagsrummet (tur att man inte har tjej) :rolleyes: är min Husaberg fe550e -05 äntligen en motard.
Nu väntar jag bara på att reg.plåten skall ramla ner i brevlådan, sedan blir det åka av. Ses där ute :yoparty
 
Ring mig när det är dags att köra så föjles jag med :)
Alltid kul att det blir fler motarder här i stan :tummenupp
0736379052 Ted
 
Zonic skrev:
2172976 Ring mig när det är dags att köra så föjles jag med :)
Alltid kul att det blir fler motarder här i stan :tummenupp
0736379052 Ted

Absolut!
Är du han med hjälmkamera som körde med Färm förra året? :)
 
Precis, men det blev inge bra med hjälmkamera på motarden, för mycke vibrationer :3freak
Men erik har ju ett fint kamera fästa på tanken som fungerade finfint, bättre att andvända det.
 
Zonic skrev:
2175895 Precis, men det blev inge bra med hjälmkamera på motarden, för mycke vibrationer :3freak
Men erik har ju ett fint kamera fästa på tanken som fungerade finfint, bättre att andvända det.

jag klarar mej att utan att bli filmad ett bra tag framöver, skulle vara om någon skulle vilja skicka in det till dolda kameran eller någon. Åka motard var inte precis som att åka sporthoj :rolleyes:
Jag skall aldrig mer köpa en ny hoj i alla fall...fortfarande inte fått skylten....sedan är det tydligen ganska goda service intervaller för att garantin skall gälla....efter 5h....15h....30h....och då måste jag köra ner den till gbg.... :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top