Ny hemsida

Trevlig sida! Om man ska komma med lite kritik så skulle det se betydligt mer professionellt ut om man inte möttes av upprepade stavfel och särskrivningar redan på förstasidan. Sådant stör mig i vart fall. Annars är all info bra och lätt att komma åt. :tummenupp

mkt bra sida, tycker dock att du slösat lite av höjden på logga och bilden längst upp, man får scrolla mycket.

Last edited:
Nordgren skrev:
Snyggt!

Roligt med Aprilian, Milan var i sitt "esse" när han berättade om den. Men va tusan ska ni sälja Hondan redan innan ni testat den med värsting JHA-kittet? Tror nog att den kan gå bra också.

Lycka till

Sidan är inte riktigt klar än,lite problem med passformen när man lägger in bilder men den blir bra till slut.Att Aprilian profileras mest beror mera på
nyhetens behag,men jag kan lova dig att det kommer att gå ruskigt fort med Hondan nästa år,att vi säljer bra hojar beror på att vi har fem stycken som
går fort,och jag vill ha feta race nästa år med unga förare på likvärdiga hojar.
Just nu har jag sålt tre hojar med feta kit och gör det inte lätt för mig säsongen som kommer,men jag är hellre femma i ett bra race än vinner ett skitrace med åtta hojar som går i mål.
vi hörs

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back