Ny hemsida och en liten film!

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Nu slår VSB Racing upp portarna för hemsidan. Kolla in och njut och lämna ett avtryck i gästboken.

Finns en lite film på mig under nyheter också.

Ha det!

http://www.vsbracing.se

Kanon! Kul att sidan är uppe igen, se till att bjuda på mkt vurpor så det blir mera filmer:tummenupp
/Mange

Nja tror inte det lönar sig att göra filmklipp genom att paja hojar. Tyvärr. Men rogga har köpt kamera för montering på hojen.

Snygg sida måste jag säga! Ännu roligare är att jag är med på bild på den! :2cool När jag svävar bort mot bollhavet i bergskurvan för att hjälpa en kraschad Jonte!

Last edited:
Snygg sida måste jag säga! Ännu roligare är att jag är med på bild på den! :2cool När jag svävar bort mot bollhavet i bergskurvan för att hjälpa en kraschad Jonte!

Ja vilken hjälte du är! Att du orkar släpa ut hojar ur lecan åt klantskallar som mig.

Lite roligt det där. Min första träning, pappa var med och filma och jag vurpar på 6:e varvet. Typiskt.

Hur många meckar behöver du egentligen? :7peta

En som samlar ihop delarna, en som tömmer på lecakulor en som påminner Jonte om att han ska besiktas mellan varje pass, en som besiktar hojen,en som jagar delar & så några som skruvar med hojen.
Så med andra ord har han inte fyllt stallet än:)

Bli inte sur nu Jonte men du har väl fortfarande kvar vandringspriset:tungan

Hur många meckar behöver du egentligen? :7peta

Va då det är ju bara 4st. Funkar fint fint så länge de inte slåss om vem som ska få massera mina fötter...

En som samlar ihop delarna, en som tömmer på lecakulor en som påminner Jonte om att han ska besiktas mellan varje pass, en som besiktar hojen,en som jagar delar & så några som skruvar med hojen.
Så med andra ord har han inte fyllt stallet än:)

Bli inte sur nu Jonte men du har väl fortfarande kvar vandringspriset:tungan

Som en idol säger. "Jag blir inte sur, jag blir kvitt."

Nä fler är välkommna in i teamet. Dock måste man nog fixa sovplats själv. Om jag ska vara ärlig så kan jag nästan skriva in fler på sidan.

Last edited:
Va då det är ju bara 4st. Funkar fint fint så länge de inte slåss om vem som ska få massera mina fötter...

Nä fler är välkommna in i teamet. Dock måste man nog fixa sovplats själv. Om jag ska vara ärlig så kan jag nästan skriva in fler på sidan.

Skönt att ha hjälp, finns nog många som inte har nån.
Hoppas du trivs med en vuxen maskin i år:)

Hörru uppdatera sidan nu då , vill ju läsa att du förbereder dig, allt ni smusslar med i källarlokalen.
Alla trick för att slå de andra.
Kanske ett smakprov på racelacken, hur mkt kvar innan du är redy to race. mm mm..

Vi kanske ska spela in en liten film om det imorgon. Om vi lyckas vakna alltså. Ta med Jeppe, han behövs!

jonte

:D hahah jo jag ser fram imot det...............# Stor nervositet råder i RR Sverige, då VSB's hojpresentationer är något av det som sätter standarden#..... :tummenupp

de ska bli kul att se din hojpresentation i år lär ju bli skit stort :slicka
de bjuds väl på öl då??? :)

http://www.vsbracing.se/?page=9&id=41

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...