NY här :)

Ivan: jag är tjej så de e okej ;)
Pirate: oki, då är vi i princip jämngamla :)
Vi kommer att köra nu i helgen om du vill med på en lugn tur!
 
Förslag är lördag 13.00 i skogis.. (Skogskyrkogården infart jäms med nynäsvägen)
 
Tjejer!!! Också ny här :) Letar åksällskap i form av brudar (karlar blir såklart inte ratade men det finns fler av er!!!) då jag börjar lessna på att alltid åka med killen och hans vänner... ;) Nu bor ju jag tyvärr i norrort men det är väl inte världens ände å andra sidan. Dra gärna ett mail om ni planerar någon körning framöver - dock är jag en sådan där motardnörd, så kanske inte ligger och pressar 200, men tempot kanske går att anpassa ;)
 
Ny i det här forumet hej på er alla :):tummenupp
Hej tjejen! Ja vi har ju setts förut via FB. Tyckte jag kände igen hojen o Gullmars! Hur var bröllopet? Fint väder? :)

Tjejer!!! Också ny här :) Letar åksällskap i form av brudar (karlar blir såklart inte ratade men det finns fler av er!!!) då jag börjar lessna på att alltid åka med killen och hans vänner... ;) Nu bor ju jag tyvärr i norrort men det är väl inte världens ände å andra sidan. Dra gärna ett mail om ni planerar någon körning framöver - dock är jag en sådan där motardnörd, så kanske inte ligger och pressar 200, men tempot kanske går att anpassa ;)
Hej, jag bor i Norrort jag ligger inte heller i 200 trots att jag har sporthoj. Vi kanske kan åka nån gång. :hej
 
Tjejer!!! Också ny här :) Letar åksällskap i form av brudar (karlar blir såklart inte ratade men det finns fler av er!!!) då jag börjar lessna på att alltid åka med killen och hans vänner... ;) Nu bor ju jag tyvärr i norrort men det är väl inte världens ände å andra sidan. Dra gärna ett mail om ni planerar någon körning framöver - dock är jag en sådan där motardnörd, så kanske inte ligger och pressar 200, men tempot kanske går att anpassa ;)
Hej vi är ett gäng som åker lugnt tempo brukar bli turer på onsdagar och på helgen. Gå in på Stockholms forumet och sen hittar du lugngrupp tråden det finns två :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top