Nämen man får inte fråga hur gammal en fröken är - det är ju Lektion 1!Hur gammal är fröken? Tog du kortet nyligen?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nämen man får inte fråga hur gammal en fröken är - det är ju Lektion 1!Hur gammal är fröken? Tog du kortet nyligen?![]()
Hej tjejen! Ja vi har ju setts förut via FB. Tyckte jag kände igen hojen o Gullmars! Hur var bröllopet? Fint väder?Ny i det här forumet hej på er alla![]()
Hej, jag bor i Norrort jag ligger inte heller i 200 trots att jag har sporthoj. Vi kanske kan åka nån gång.Tjejer!!! Också ny härLetar åksällskap i form av brudar (karlar blir såklart inte ratade men det finns fler av er!!!) då jag börjar lessna på att alltid åka med killen och hans vänner...
Nu bor ju jag tyvärr i norrort men det är väl inte världens ände å andra sidan. Dra gärna ett mail om ni planerar någon körning framöver - dock är jag en sådan där motardnörd, så kanske inte ligger och pressar 200, men tempot kanske går att anpassa
![]()
Hej vi är ett gäng som åker lugnt tempo brukar bli turer på onsdagar och på helgen. Gå in på Stockholms forumet och sen hittar du lugngrupp tråden det finns tvåTjejer!!! Också ny härLetar åksällskap i form av brudar (karlar blir såklart inte ratade men det finns fler av er!!!) då jag börjar lessna på att alltid åka med killen och hans vänner...
Nu bor ju jag tyvärr i norrort men det är väl inte världens ände å andra sidan. Dra gärna ett mail om ni planerar någon körning framöver - dock är jag en sådan där motardnörd, så kanske inte ligger och pressar 200, men tempot kanske går att anpassa
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT