Ny här och total rookie inom MC

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Ja då kanske man ska presentera sig lite?

Manglan kallas jag oftast för annars så är det karamellen (förstår inte den kopplingen till mitt riktiga namn... :rolleyes: )
Jag är total nybörjare och fick min halleluja amen moment i somras! Så i år ska jag bli med mc kort, mc och siktet mot äventyr!

Den som känner sig mannad att lära ut hur man nu gör när man åker på 2hjul får gärna höra av sig! Lika bra att varna nu, stort portion med tålamod behövs!

Välkommen.

Läs nu på om ventiljustering, bromsvätskebyten och däckluftsbyten (per säsong) och visa dig i Mekforumet.

Välkommen.

Läs nu på om ventiljustering, bromsvätskebyten och däckluftsbyten (per säsong) och visa dig i Mekforumet.

Fan va leeee du är hahaha... men klart vi alla hjälps åt, jag starta min kompressor redan i höstas, o spara den luften. Som vi alla vet, så är luft som vin. Blir mer ska säga "kraftfull" med åren.:)

Välkommen!

Men Yamaha FJ 1500? Aldrig hört talas om en sådan.

Hej o välkommen hit!

Kul med fler hojintresserade tjejer! :)

Här kommer du säkert o trivas, och lycka till med kortet!

Mvh Maria

Välkommen!
Säg till i vår så kan jag lära dig det jag kan om hur man ska och inte ska göra på två hjul :) Kan tala om hur man inte ska göra på ett hjul också, däremot inte hur man ska göra... :)

Fan va leeee du är hahaha... men klart vi alla hjälps åt, jag starta min kompressor redan i höstas, o spara den luften. Som vi alla vet, så är luft som vin. Blir mer ska säga "kraftfull" med åren.:)

Bra initiativ.
Krängde av sulorna igårkväll och sparade luften i PETflaskor så jag kan trycka i dem i de nya däcken.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti