Auright!Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu
![]()
Ja, men den är ju riktigt snygg
Mina "krumelurer" ska byggas ut så småningom, inte bestämt mej för hur än, bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Auright!Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu
![]()
Hoho, man tackar man tackar =)Det där är nog en av mina favoriter i hela tråden. Vet inte varför men jag har alltid gillat B&W och blommor, så stilrent liksom.
Way to go Migge!![]()
Håller med. Den var skitfin Mikke!
Samma här, dock har jag ingen brådska. Kommer självfallet att fortsätta i samma stil, kanske en till mindre blomma blommar fram också =)Ja, men den är ju riktigt snygg
Mina "krumelurer" ska byggas ut så småningom, inte bestämt mej för hur än, bara!
Håller med, du är skitfin Mikke. Ooops![]()

Sittning två. Hann inte riktigt så mycket som vi ville eftersom jag var aningens vek.![]()
Sittning två. Hann inte riktigt så mycket som vi ville eftersom jag var aningens vek.![]()
Har helt klart förståelse för att du inte orkade mer. 29'nde så ska jag iväg och sätta färg på lite blommor och blad, också blir det sista gråskalan.Sittning tre..![]()
EDIT: Du kan inte lägga upp en bild på hur det läkt i armvecket? Jag är lite nyfiken på hur det blev där =)
Kan fixa bild senare.Det blev helt svart faktiskt. Jag har ett jävlligt bra läkkött och det är jag glad över vid tillfällen som detta.Kan fixa bild senare.

Nu har rodnaden nästan lagt sig helt.
Synd att det är så svårt att ta bra bilder med självutlösare bara...
Vad är det för någe?
Sittning tre..![]()
Så jävla snyggt ju!
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |