Auright!Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu
![]()
Ja, men den är ju riktigt snygg

Mina "krumelurer" ska byggas ut så småningom, inte bestämt mej för hur än, bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Auright!Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu
![]()
Hoho, man tackar man tackar =)Det där är nog en av mina favoriter i hela tråden. Vet inte varför men jag har alltid gillat B&W och blommor, så stilrent liksom.
Way to go Migge!![]()
Håller med. Den var skitfin Mikke!
Samma här, dock har jag ingen brådska. Kommer självfallet att fortsätta i samma stil, kanske en till mindre blomma blommar fram också =)Ja, men den är ju riktigt snygg
Mina "krumelurer" ska byggas ut så småningom, inte bestämt mej för hur än, bara!
Håller med, du är skitfin Mikke. Ooops![]()
Sittning två. Hann inte riktigt så mycket som vi ville eftersom jag var aningens vek.![]()
Sittning två. Hann inte riktigt så mycket som vi ville eftersom jag var aningens vek.![]()
Sittning tre..![]()
EDIT: Du kan inte lägga upp en bild på hur det läkt i armvecket? Jag är lite nyfiken på hur det blev där =)
Det blev helt svart faktiskt. Jag har ett jävlligt bra läkkött och det är jag glad över vid tillfällen som detta.Kan fixa bild senare.
Nu har rodnaden nästan lagt sig helt.
Synd att det är så svårt att ta bra bilder med självutlösare bara...
Vad är det för någe?
Sittning tre..![]()
Så jävla snyggt ju!
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |