Slappa
Rage closed inside!
prulle skrev:2514835Funderar på att tatuera min avarat på handleden, några synpunkter som jag inte tänkt på? Vet vad det använts till men det lär man väll knappast få stryck för?
Ja känner igen tecknet, vad står det för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:2514835Funderar på att tatuera min avarat på handleden, några synpunkter som jag inte tänkt på? Vet vad det använts till men det lär man väll knappast få stryck för?
grömpa skrev:2544044ännu en sittning gjord. bara 3 kvar då![]()
bättre bilder kommer ikväll när jag tagit bort plasten
Plåtniklas skrev:2544076Ser riktigt schysst ut. Av med plasten nu ffs. Fattar mig inte på varför vissa ska envisas med att ha kvar plasten.![]()
grömpa skrev:2545409sådära. nu utan plast. men ändå dåliga bilder, mobil kvalla
Slappa skrev:2547381Ingen som kan berätta vad det där spader ess tecknet betyder och står för?
jens__E skrev:2547335Är det en bläckfisk?
Isf, hur kom du på att du skulle göra en sånn?![]()
biceps.Den var fin, enkel och personlig.Kawakex skrev:2555905Detta är min senaste gaddning
Har du en enorm bicepsRicken skrev:2556039Jag har sen 6 år tillbaka en sol på min högra axel,den här,
Och man kan väl säga att det är dags att fylla i den nu.
Och så har jag tänkt göra en till tatuering när jag ändå ska in.
Men jag vet inte vad.
Jag vill göra nånting som liksom har med min farfar att göra, han flydde från Norge under världskriget, dom gick från Narvik till stora sjöfallet på vintern.
Oh jag skulle liksom vilja "hedra" honom, eller vad man ska kalla det.
Men samtidigt vill jag inte att det ska vara tydligt vad det är för nånting.
Ett tag tänkte jag om jag skulle rita in vägen dom gick och göra nåt snyggt av det, men det funkade inte riktigt.
Nu är jag lite inne på o försöka ta reda på vad båten hette som skjutsade dom in till den fjorden som dom gick ifrån, och skriva det över min enormabiceps.
Är det nån som har nåt bra tips så får ni gärna hjälpa mig, eller rent av om det är nn som är duktig på o skissa o kan dra upp lite ideer åt mig?
Alla ideer tas tacksamt emot.
Den var fin, enkel och personlig.
eller kanske tvåNäee, tribaler tror jag går bort, känns lite för vanligt.Kawakex skrev:2556061Har du en enorm bicepseller kanske två
jag vet inte riktigt vad du skulle kunna göra men lite tribelinspirerat och skriva något om händelsen eller kriget.
![]()
Ivul skrev:2556341..och aldrig tribaler, kan man blir mer fantasilös och opersonlig?

matcol skrev:2556363Min första å enda....gjord för drygt en månad sen.
//Matte//

Slappa skrev:Det där var fräckt, måste vara skitsvårt även för en duktig tatuerare att göra?![]()
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |