Ny gaddning

Plåtniklas skrev:
2561541 Testa att tatuera dig PÅ hälsenan.. Det var fan inte skoj nånstans. :näsblod

Kan nog bli schysst. :tummenupp

Såhär blev min senaste.. Ska tillbaks i veckan och fylla i ett par småsaker. Riktigt nöjd faktiskt. :)

Shysst oldschool/österlänskt!

Äntligen!

Efter år av väntan och förväntningar... Nej vänta nu, så illa var det inte... Har länge undrat var min andra gadd skulle sitta och allt pekade på höger axel. Skitkul och mycket innovativt... :rolleyes:
Har två midgårdsormar runt vänster bicep (fixar bild nån gång) och idag var jag iväg och fixade min andra. Det blev en vikingaknut med två drakhuvuden på. Min tjej som designat efter lite styrningar från pojkvännen... ;)

Jag är sjukt nöjd! :yoparty

EDIT: Och nej, det blev inte höger axel... Obviously... :)

Bifogat

• klippt.jpg
    klippt.jpg
    103.1 KB · Visningar: 100
imaster skrev:
2582353 Efter år av väntan och förväntningar... Nej vänta nu, så illa var det inte... Har länge undrat var min andra gadd skulle sitta och allt pekade på höger axel. Skitkul och mycket innovativt... :rolleyes:
Har två midgårdsormar runt vänster bicep (fixar bild nån gång) och idag var jag iväg och fixade min andra. Det blev en vikingaknut med två drakhuvuden på. Min tjej som designat efter lite styrningar från pojkvännen... ;)

............... . :rofl Ha ha ha ha

imaster skrev:
2582353 Efter år av väntan och förväntningar... Nej vänta nu, så illa var det inte... Har länge undrat var min andra gadd skulle sitta och allt pekade på höger axel. Skitkul och mycket innovativt... :rolleyes:

:tummenupp mycke snygg måste jag säga :)

imaster skrev:

Är ingen fan av tattueringar, men för första gången så måste jag erkänna att den där var riktigt bra .:tummenupp

Gabor skrev:
2582588 Hur visste jag att du skulle dyka upp här..:pannkyss ...

Tjaaa, jag är tatuerad och du gillar de inte... "gillar inte tatueringar överlag..." sen sitter du och erkänner öppet att en tatuering är snygg... snacka om att kasta spjut i tält... :pannkyss

Kia skrev:
2582591 Tjaaa, jag är tatuerad och du gillar de inte... "gillar inte tatueringar överlag..." sen sitter du och erkänner öppet att en tatuering är snygg... snacka om att kasta spjut i tält... :pannkyss
Inte spamma tråden...:pannkyss .. jag sa att jag inte vill ha någon, har heller inte klagat över dina eller sagt att dom är fula.:) så försök inte..

Gjorde för ett tag sen, inte riktigt klar än. Precis nygjord på bilden, därför är den lite röd.
Kompis till mig som gjort den, HoP Växjö

Bifogat

• Small.jpg
    Small.jpg
    34.9 KB · Visningar: 93
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back