> Ny från Borås... ja jag vet att de e landet..

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
VFR800-02
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas

Allt utanför Göteborg är landet :hihi

Pallra dig hit nu o ge mig en tank full så kan vi åka lite :rofl

välkommen!

som chille sa.. kika in på ADHD forumet, vi är gasglada grappar som gärna kör en sväng (när vi inte skaffar barn eller ligger i diket vill säga) :p

Välkommen!

:hej :hej
Stonycape skrev:
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...