> Ny från Borås... ja jag vet att de e landet..

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
VFR800-02
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas

Allt utanför Göteborg är landet :hihi

Pallra dig hit nu o ge mig en tank full så kan vi åka lite :rofl

välkommen!

som chille sa.. kika in på ADHD forumet, vi är gasglada grappar som gärna kör en sväng (när vi inte skaffar barn eller ligger i diket vill säga) :p

Välkommen!

:hej :hej
Stonycape skrev:
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...