> Ny från Borås... ja jag vet att de e landet..

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
VFR800-02
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas

Allt utanför Göteborg är landet :hihi

Pallra dig hit nu o ge mig en tank full så kan vi åka lite :rofl

välkommen!

som chille sa.. kika in på ADHD forumet, vi är gasglada grappar som gärna kör en sväng (när vi inte skaffar barn eller ligger i diket vill säga) :p

Välkommen!

:hej :hej
Stonycape skrev:
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back