Ny Fiverkörning den 7 juni!

500kr/natt har de vart tidigare för stugorna. 2st bäddar finns det.

Jag öppnar grinden kl 18.00 på lördag kväll, och finns på plats på kvällen.

Hoppas nu att det kommer lite mer folk än i tisdags.
Vädret enligt SMHI: mulet men uppehåll och enligt Aftonbladet: halvklart/uppehåll :tummenupp

/R

Om jag skulle bestämma mig för att jag vill köra imorgon, är det bara att dyka upp med pengar i näven? Jag har ingen chans att hinna byta till originalrör, men jag ha db-killers. Är det bättre att stanna hemma?

Om jag skulle bestämma mig för att jag vill köra imorgon, är det bara att dyka upp med pengar i näven? Jag har ingen chans att hinna byta till originalrör, men jag ha db-killers. Är det bättre att stanna hemma?

Det var ingen förbokning till denna körning, enligt TS.
Dvs helt OK att komma med pengar, de tar även kort nu.

De flesta brukar klara sig bra med Db-killers.

/R

Jag kommer nog! Vilken tid ska man vara på plats?
Ni har väl någon medelsnabb gatgrupp? Anderstorp är ny bana för mig, samt att det är första körningen i år i så fall.
Kanske får med mig en kompis som åker motard. Är det ok bara de har orginalsystem? (Vet att banan är snabb för en motard).

Duktigt åksugen i alla fall.

Går det bra att dyka upp lite senare eller måste man vara med på förarmötet?

Nu står vi depån och väntar på morgondagen. Ska bli kul, molnigt och runt 12-13 grader lovas av SMHI. :)

/J

Första bandagen avklarad. Grymt kul! Jag får tacka för möjligheten att deltaga, och alla instruktörer för alla goda råd och tips. Har precis slängt i mig en pizza och är helt slut.

Back