Ny Fiverkörning den 7 juni!

Ja det var superkul :tummenupp
Dock bör det i licensgruppen påpekas att vid avkörning från banan visa det i god tid, gärna innan Hansen, ut med näven eller benet! Sedan följ bankanten i slutet av Hansenkurvan! Det var många som slarvade! Många höll spåret sedan bara vek dom över :gnissla bara för våran säkerhets skull jag skriver detta :)

Ja det var superkul :tummenupp
Dock bör det i licensgruppen påpekas att vid avkörning från banan visa det i god tid, gärna innan Hansen, ut med näven eller benet! Sedan följ bankanten i slutet av Hansenkurvan! Det var många som slarvade! Många höll spåret sedan bara vek dom över :gnissla bara för våran säkerhets skull jag skriver detta :)

Du syftar nog på mig. Körde så långsamt och hade vingliga spår så du trodde nog att jag var påväg in i depån... :glömdet:gnissla

Hjemme i Norge igjen....takk for en bra gjennomført dag!!:tummenupp:tummenupp
Vi kommer gjerne tilbake!

Tänkte skriva det också, ( dom förutom Masen då som av förståeliga själ...) men kom på mej själv att det inte vore snällt :krama

Du syftar nog på mig. Körde så långsamt och hade vingliga spår så du trodde nog att jag var påväg in i depån... :glömdet:gnissla

Stort tack till er som var med och fixade denna bandag!

Nån som vet vem det var som fotograferade i början av dagen och om det går att få tag på lite bilder från dagen? Tror det var en eller två pers som fotade.

Last edited:
Som vanligt ett par laptimersändare kvar på räcket. För tillfället har jag cirka 20 sändare utan identifikation på. Alla förekommande fabrikat.

Tack för en rolig dag. Får se till att boka upp några mer dagar bara :).
Anderstorp kändes som lite snabb bana för mig kanske, men kul var det i alla fall.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan