Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det låter som danzig,men vet tyvärr inte vad låten heter...ReDan skrev:"Älska tuuuujbo"
Vad heter den första låten filmen?
sandstream skrev:Har aldrig provat någon turbohoj själv men skulle bra gärna vilja
En fråga: På alla filmer ser framhjulet ut att komma bara ni tittar på gasen.
Kommer det av sig självt på slutet på alla växlar eller måste du rycka lite?
EDIT: Skönt att se en film där det gasas på bra ställen![]()
Då skulle ju nästan jag kunna wheela ocksålahi skrev:Framhjulet lyfter av sig själv! Jag rycker aldrig. Det är bara att gasa!
![]()
Ja, jag är rädd för det.CHIPPEN_no1 skrev:Sandstream: då har du missat nått! när man väl provat en turbo hoj känns allt annat slött...![]()
Ja, jag ser hellre en sån här film och imponeras av hojens acceleration än en film med något förvuxet moppefucko som ska stajla utanför donken!2old skrev:Tänkte oxå på det Sandstream...lugnt på "rätt" ställen å fullt där det verkligen bjuder, kul att kolla en sån film som omväxling![]()
sandstream skrev:Ja, jag ser hellre en sån här film och imponeras av hojens acceleration än en film med något förvuxet moppefucko som ska stajla utanför donken!
2old skrev:Tänkte oxå på det Sandstream...lugnt på "rätt" ställen å fullt där det verkligen bjuder, kul att kolla en sån film som omväxling![]()
Gillar väl de flesta filmer iofs men ibland kan det bli lite fööör mycke å en annan e för gammal, hjärtat du vet![]()
Ja, visst gör den?Mc Carlsson skrev:Går som fan mellan 200-300, blir avundsjuk som bara den![]()
Hehe, jag hade knappt kunnat wheela om jag inte haft turbosandstream skrev:Då skulle ju nästan jag kunna wheela också![]()
Tackar2old skrev:
...både för dig och för "lahi"
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |