Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har funderat länge på att filma lite med min Turbo hoj och blev ännu mer sugen nu! åker med orginal drevning på min så den gör fina power whheeliiis på alla växlarTycker det låter som danzig,men vet tyvärr inte vad låten heter...ReDan skrev:"Älska tuuuujbo"
Vad heter den första låten filmen?
Känns som om det kan bli dyrt om jag ska byta hoj någongång. Måste ju ha något minst lika snabbt då...sandstream skrev:Har aldrig provat någon turbohoj själv men skulle bra gärna vilja
En fråga: På alla filmer ser framhjulet ut att komma bara ni tittar på gasen.
Kommer det av sig självt på slutet på alla växlar eller måste du rycka lite?
EDIT: Skönt att se en film där det gasas på bra ställen![]()
, mycket av känslan med din egen hoj försvinner nog...du sitter på ett halvmonster redan nu, testa inget som är värre innan du verkligen bestämt dig för att gradera upp ett snäpp. MVH D.
Då skulle ju nästan jag kunna wheela ocksålahi skrev:Framhjulet lyfter av sig själv! Jag rycker aldrig. Det är bara att gasa!
![]()
Ja, jag är rädd för det.CHIPPEN_no1 skrev:Sandstream: då har du missat nått! när man väl provat en turbo hoj känns allt annat slött...![]()
Ja, jag ser hellre en sån här film och imponeras av hojens acceleration än en film med något förvuxet moppefucko som ska stajla utanför donken!2old skrev:Tänkte oxå på det Sandstream...lugnt på "rätt" ställen å fullt där det verkligen bjuder, kul att kolla en sån film som omväxling![]()
sandstream skrev:Ja, jag ser hellre en sån här film och imponeras av hojens acceleration än en film med något förvuxet moppefucko som ska stajla utanför donken!
2old skrev:Tänkte oxå på det Sandstream...lugnt på "rätt" ställen å fullt där det verkligen bjuder, kul att kolla en sån film som omväxling![]()
Gillar väl de flesta filmer iofs men ibland kan det bli lite fööör mycke å en annan e för gammal, hjärtat du vet![]()
Ja, visst gör den?Mc Carlsson skrev:Går som fan mellan 200-300, blir avundsjuk som bara den![]()
Hehe, jag hade knappt kunnat wheela om jag inte haft turbosandstream skrev:Då skulle ju nästan jag kunna wheela också![]()
Tackar2old skrev:
...både för dig och för "lahi"
Brukar väl låta ungefär så på onboardfilmerna på tv? Önsketänkande kanske 
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |