Ny fakta om Aprilia RS 125 strypning i CDI´n.

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
Hmm.. Jag är pissdålig på att mecka, så min plastfar ostrypte den åt mig.... Vissa föräldrar förstår jag mig ej på, varför inte köra ostrypt? Då kan man ju lika gärna köra moppe...

sismo skrev:
Hmm.. Jag är pissdålig på att mecka, så min plastfar ostrypte den åt mig.... Vissa föräldrar förstår jag mig ej på, varför inte köra ostrypt? Då kan man ju lika gärna köra moppe...

Försäkringarna gäller inte, du kan bli av med körkort och lämp osv, garantin gäller inte (eller? :confused: ) och vissa kanske anser att du kör ihjäl dig annars. Sen så kan jag inte påstå att det är samma att köra moppe som en strypt 125:a :rolleyes: :tuttar

sismo skrev:

Morsan håller väldigt hårt på lag och ordning! Och med tanke på att det är både olagligt och att försäkrningen inte gäller så ja...you can do the math.

Det var även ett himla tjafs i början innan jag fick skutsa på den! Jag är ju inte 18 än så jag får inte göra det egentligen, men tillslut gav hon vika! Fast hon gillar det INTE! Jag har sgat att hon kan få följa med på en åktur, så att hon får känna mc-känslan, men hon tackar bara nej! :tungan

sismo skrev:

så sant dyr moppe...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...