Ny chey

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Hoj
Kawa ZX6R -99
Hej!

Nu vet jag inte riktigt om jag kvalificerar som ny här, men hittills har jag mest läst och inte skrivit så mycket. Men tänkte presentera mig lite då.

Jag bor i Uppsala, är 23 och håller på att ta hojkort. Har hittills hunnit med två lektioner på körskolan. Stolt mamma till en gul Sv650s som jag redan vält en gång. >_< Annars åker jag bakpå, ofta och mycket.

Så, det är väl ungefär det man ska skriva i ett "Ny här"-inlägg... Så nu vet ni det... Ehm... Ligga, någon? :tungan

:ligga? (flrlåt swedie men hon blir inte avskräckt om jag skriver det, lovar :) ) Välkommen gumman! :tummenupp även om min R1a är hal på bönpallen som du redan gnällt om :(

Btw Adde, Sporthoj Uppsala @ fejjan om du vill ha lite hojåkar-polare :) (vi är 170 st..+ :) )

Btw Adde, Sporthoj Uppsala @ fejjan om du vill ha lite hojåkar-polare :) (vi är 170 st..+ :) )

Check! Är med sen länge men har helt enkelt haft för mycket å göra.:(
Kanske hinner några svängar innan lappmöglet faller! Ska till Norrtälje imorrn btw.

Fast Adde, JAG var ju faktiskt först med frågan... :tummenupp

Vart så jävla kåt på å svara att jag kanske möjligen inte läste hela inlägget...:näsblod

Last edited:
Check! Är med sen länge men har helt enkelt haft för mycket å göra.:(
Kanske hinner några svängar innan lappmöglet faller! Ska till Norrtälje imorrn btw.

Vart så jävla kåt på å svara att jag kanske möjligen inte läste hela inlägget...:näsblod

hehe häng gärna med ngn tur :) Vi är ett skönt gäng :) Du är mer än välkommen :)

-edit- nu ska vi inte förstöra hennes tråd med sånt dravvel isf :) -

Last edited:
Välkommen till paradiset ! :tummenupp
Min är också gul !

Den hojen var en av dem som jag valde mellan, den är nice. Fast försäkringen på sv'n var för dyr för mig. :P

Välkommen tjejen, alltid kul med fler tjejer inom detta forum, och dessutom i Uppsala! =) Hojta till när du tagit kortet om du vill gasa en sväng!

Tänk vad ett uttryck kan göra för en tråd:D, hade du inte skrivit :ligga? på slutet så hade tråden varit 4 sidor lång och din profil besökt minst 900 ggr. :rofl

Men eh, :liggah-banana-style?:banana

:ligga? (flrlåt swedie men hon blir inte avskräckt om jag skriver det, lovar :) ) Välkommen gumman! :tummenupp även om min R1a är hal på bönpallen som du redan gnällt om :(

har foccan redan hämtat och inhandlat rettan? Hon får lära sig å knipa satan, då sitter man king bakpå..
iaf..

Välkommen bruden, hojta till om du är i Gävletrackterna, alltid kul med fler bruds som är med å kör:)

*/ ?>
Back