Ny chey

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Hoj
Kawa ZX6R -99
Hej!

Nu vet jag inte riktigt om jag kvalificerar som ny här, men hittills har jag mest läst och inte skrivit så mycket. Men tänkte presentera mig lite då.

Jag bor i Uppsala, är 23 och håller på att ta hojkort. Har hittills hunnit med två lektioner på körskolan. Stolt mamma till en gul Sv650s som jag redan vält en gång. >_< Annars åker jag bakpå, ofta och mycket.

Så, det är väl ungefär det man ska skriva i ett "Ny här"-inlägg... Så nu vet ni det... Ehm... Ligga, någon? :tungan

:ligga? (flrlåt swedie men hon blir inte avskräckt om jag skriver det, lovar :) ) Välkommen gumman! :tummenupp även om min R1a är hal på bönpallen som du redan gnällt om :(

Btw Adde, Sporthoj Uppsala @ fejjan om du vill ha lite hojåkar-polare :) (vi är 170 st..+ :) )

Btw Adde, Sporthoj Uppsala @ fejjan om du vill ha lite hojåkar-polare :) (vi är 170 st..+ :) )

Check! Är med sen länge men har helt enkelt haft för mycket å göra.:(
Kanske hinner några svängar innan lappmöglet faller! Ska till Norrtälje imorrn btw.

Fast Adde, JAG var ju faktiskt först med frågan... :tummenupp

Vart så jävla kåt på å svara att jag kanske möjligen inte läste hela inlägget...:näsblod

Last edited:
Check! Är med sen länge men har helt enkelt haft för mycket å göra.:(
Kanske hinner några svängar innan lappmöglet faller! Ska till Norrtälje imorrn btw.

Vart så jävla kåt på å svara att jag kanske möjligen inte läste hela inlägget...:näsblod

hehe häng gärna med ngn tur :) Vi är ett skönt gäng :) Du är mer än välkommen :)

-edit- nu ska vi inte förstöra hennes tråd med sånt dravvel isf :) -

Last edited:
Välkommen till paradiset ! :tummenupp
Min är också gul !

Den hojen var en av dem som jag valde mellan, den är nice. Fast försäkringen på sv'n var för dyr för mig. :P

Välkommen tjejen, alltid kul med fler tjejer inom detta forum, och dessutom i Uppsala! =) Hojta till när du tagit kortet om du vill gasa en sväng!

Tänk vad ett uttryck kan göra för en tråd:D, hade du inte skrivit :ligga? på slutet så hade tråden varit 4 sidor lång och din profil besökt minst 900 ggr. :rofl

Men eh, :liggah-banana-style?:banana

:ligga? (flrlåt swedie men hon blir inte avskräckt om jag skriver det, lovar :) ) Välkommen gumman! :tummenupp även om min R1a är hal på bönpallen som du redan gnällt om :(

har foccan redan hämtat och inhandlat rettan? Hon får lära sig å knipa satan, då sitter man king bakpå..
iaf..

Välkommen bruden, hojta till om du är i Gävletrackterna, alltid kul med fler bruds som är med å kör:)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8