Ny chey med cheyhoj ;)

PiteRobban

Glad Norrlänning
Gick med
9 Mar 2008
Ort
Piteå
Hoj
KTM 690 Enduro R, KTM 400 EXC, Suzuki DR350S

Nödigt vetande; Dopp i grytan heter "bLåjjtah" (blöta) på pitemål =). Klart snyggt ord. "L-et" ska komma från långt inne i munnen för rätta schwången på ordet :D

Välkommen Zemlan och grattis till körkortet =)

//Robert
 

Zemlan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2012
Ort
Eskilstuna
Hoj
suzuki gsxr 600 k8
Rockmorsan skrev:
Får hojta :tungan till när jag är åt det hållet då så kanske vi kan köra lite lagom.
Välkommen!

Hej Rockmorsan! Det låter som en kul grej! Mvh Zemlan

Två på en hoj i röd grupp är inte bara förarens förtjänst... Du kan gott kosta på dig att inte vara alltför ödmjuk.

Klart det blir fint väder. Attityd är allt! :)

Okej då, I rock! :yoparty :D

Välkommen till dårhuset.

Tack så mycket! Då har jag nog hamnat rätt för jag ser helt galen ut på mitt nya körkort. :3freak :D

Hej Zemlan!

Grattis!! Jag körde också upp i somras, fredagen den 13 juli i Västerås, och fixade det! :)

Hoppas att vi träffas på Sala Racing Park eller Gröndal. Min beundran för att du vågade låna din killes busa, själv vågar jag inte låna makens K1300S. Det skulle liksom kosta för mycket om något hände... :gnissla

Hej MrsZ! Juste dag och datum att fixa uppkörningen på!!! Grattis i efterhand! Körde på Gröndal i söndags, kommer nog köra nästa gång med om vädret är bra.

Jag beundrar min kille för att han våga låna ut busan till mig. Prova en moppe en gång i min ungdom, det sluta med att jag parkera den i en stor jordhög. :näsblod
Det hade kunnat sluta såhär med busan med. :D


Bästa comebacken någonsin!:tummenupp :D

Grattis till kortet och välkommen till dårhuset:tummenupp

Vanligtvis när det kommer nya tjejer till siten brukar jag skriva en hälsning och en rad om att "Det är väldigt mycket hormonstinna grabbfuckon här på sidan och du kommer få ett skamligt förslag eller trettio... Men ta det med en nypa salt och bit tillbaka med samma glimt så ska du nog trivas!", men du verkar klara dig bra helt på egen hand:D

Välkommen som sagt:tummenupp

Hej Bushido! Tack så mycket! :hej

Välkommen hit cheyen :) Gosa? :krama

Mvh /Try

Åh, den var gullig!! :krama till dig med!

Nödigt vetande; Dopp i grytan heter "bLåjjtah" (blöta) på pitemål =). Klart snyggt ord. "L-et" ska komma från långt inne i munnen för rätta schwången på ordet :D

Välkommen Zemlan och grattis till körkortet =)

//Robert

Hej PiteRobban! Tack så mycket! Jag ska nog inte ens försöka mig på att uttala "bLåjjtah". :tungan :D


Hej Foccan! Tack så mycket! :hej
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Körde på Gröndal i söndags, kommer nog köra nästa gång med om vädret är bra.

Vad avis jag blir! Var hemma med förkylning. Det regnade här, så maken åkte inte heller. :( Nu på eftermiddagen så har maken gett sig iväg till Sala Racing Park. Själv sitter jag fast med ett styrelsemöte på Ridklubben! :gnissla

Rockmorsan och jag träffas alltför sällan. Så jag har föreslagit henne att Gröndal är ett bra ställe att träffas på. :) (Lika långt för båda.) Är du också där och kör, kommer de väl snart att kalla oss för 'cheymaffia'... :tuttar

Är inte "min lilla grå" körbar till nästa Knix på Gröndal, så blir det bönpallen på "den stora röda". :tummenupp

PS: I helgen drar vi till Gelleråsen för att se 'de stora pojkarna' tjöra! :banana
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Körde på Gröndal i söndags, kommer nog köra nästa gång med om vädret är bra.

Var också på Gröndal i söndags och för första gången där. Kul bana :) Körde själv i blå grupp men hade en kompis som körde i grön grupp.
 

Zemlan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2012
Ort
Eskilstuna
Hoj
suzuki gsxr 600 k8
Vad avis jag blir! Var hemma med förkylning. Det regnade här, så maken åkte inte heller. :( Nu på eftermiddagen så har maken gett sig iväg till Sala Racing Park. Själv sitter jag fast med ett styrelsemöte på Ridklubben! :gnissla

Rockmorsan och jag träffas alltför sällan. Så jag har föreslagit henne att Gröndal är ett bra ställe att träffas på. :) (Lika långt för båda.) Är du också där och kör, kommer de väl snart att kalla oss för 'cheymaffia'... :tuttar

Är inte "min lilla grå" körbar till nästa Knix på Gröndal, så blir det bönpallen på "den stora röda". :tummenupp

PS: I helgen drar vi till Gelleråsen för att se 'de stora pojkarna' tjöra! :banana

Trist med förkylning. Du får krya på dig så kanske vi ses på nästa Gröndal-körning.
Jag ska oxå till gelleråsen i helgen. Min tepåse ska tävla i rookie 1000. :tummenupp

Var också på Gröndal i söndags och för första gången där. Kul bana :) Körde själv i blå grupp men hade en kompis som körde i grön grupp.

Det var första gången för mig med. Jag puttra runt i grön grupp, jag har låååångt kvar tills jag känner mig bekväm att börja gasa lite mer. Men det var kul, mindre roligt var träningsvärken jag fick dagen efter...:hihi
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top