Ny chey med cheyhoj ;)

Zemlan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2012
Ort
Eskilstuna
Hoj
suzuki gsxr 600 k8
Välkommen! och STORT grattis!!! :tummenupp

Välkommen och Grattis till körkortet :)



:rofl:rofl

Välkommen och stort grattis till körkortet. :tummenupp

Den rädslan övervinns snabbt om du bara fortsätter köra!! Man lär sig av misstagen så de dröjer nog längre tills nästa vurpa (förhoppningsvis ingen till men man är ju bara människa ;)) Välkommen!

Välkommen och stort grattis till körkortet! :)

MVH//J

Grattis till körkortet! och välkommen till sporthoj!:hej

Fränt, grattis cheyen med cheyhojen:tummenupp

grattis till lappen och kör försiktigt hoppas även att du får många trevliga kör timmar/mil framför dig

Välkommen :tummenupp Njut av tiden som är kvar av säsongen och kör så att det ryker :)

Tack så mycket alla som grattat mig och hälsat mig välkommen! :hej :)
 

Zemlan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2012
Ort
Eskilstuna
Hoj
suzuki gsxr 600 k8
:rofl :rofl :hihi Du kan kalla han Min son! :D :D :hihi

Edit: Glömde ju det viktigaste, stort grattis till kortet!! Och välkommen till sporthoj.com! :)

Hej Money och tack så mycket! Min son säger du... Verkar ju inte bättre än att jag skrämt bort pojkstackarn. :hihi

Stort grattis till kortet!

PeterNorth gillar mogna kvinnor :D Nä skämt och sidor så är det en trevlig grabb IRL.

Tack så mycket! Undrar bara vart han tog vägen. :va Trodde vi hade nåt på gång.:tungan :hihi

Blev PeterNorth just man-handled? :hihi

You bet! :tummenupp
 

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Alltid undrat varför "chey" när det gäller sporthoj:confused: förklaring tack!!! Borde då¨heta chille om en kille!!
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hej SwePace! Tack så mycket! Som sagt, uppkörningen gick bra och jo, det är jag som åkt med på Gröndal. :)

Åh, då vill jag gratulera till lappen och inte minst till en väldigt, väldigt snygg körning tillsammans med T-bag.

Syns på Gröndal på söndag då.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag gissar att du ganska snabbt skulle bli uttråkad eftersom jag följer hastighetsbegränsningarna :mattias (eller ivarjefall så gott som) men jag får tacka för förfrågan! :D

Det gjorde jag med i början... Det höll i sig flera månader. :tummenupp
Men nog finns det vägar som man kan få spännande körning i lagligt tempo på med. :)
 
Last edited:

Zemlan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2012
Ort
Eskilstuna
Hoj
suzuki gsxr 600 k8
Åh, då vill jag gratulera till lappen och inte minst till en väldigt, väldigt snygg körning tillsammans med T-bag.

Syns på Gröndal på söndag då.

Tack så mycket! Att det såg snyggt ut på Gröndal får T-bag ta åt sig, jag har ju bara åkt med. Blir det fint väder på söndag dyker vi upp. :tummenupp
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Välkommen! Tycker nog det snackas mycket om hastighetsbegränsningarna o visst kör man lite inspirerat ibland, men det är ju en charm o köra njutningsfullt också i lagom tempo. När jag kört med folk så har de fått anpassa sig efter mig och min förmåga (har bara haft kortet i ett år) och vill de köra fortare så får de vänta vid korsningar eller mötesplatser helt enkelt. Brukar lösa sig rätt snabbt det där iaf. Får hojta :tungan till när jag är åt det hållet då så kanske vi kan köra lite lagom.
Välkommen!
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Tack så mycket! Att det såg snyggt ut på Gröndal får T-bag ta åt sig, jag har ju bara åkt med. Blir det fint väder på söndag dyker vi upp. :tummenupp

Två på en hoj i röd grupp är inte bara förarens förtjänst... Du kan gott kosta på dig att inte vara alltför ödmjuk.

Klart det blir fint väder. Attityd är allt! :)
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Hej Zemlan! Kul att läsa din presentation. Det låter liksom bekant... :)

Har åkt med på en hayabusa ett par år

JAg började också med att vara spätta hos min kille i flera år. :)

Jag körde upp idag och jag fixa det!!! :banana

Grattis!! Jag körde också upp i somras, fredagen den 13 juli i Västerås, och fixade det! :)

Grejen är den att jag har en häst som jag ramlat av oräkneliga gånger och utan hjärnspöken hoppat upp på igen.

Japp! Vem har inte det? Har varit ägare till 3 hästar, men nöjer mig nu med ridskolans. Stolt ägare till hoj istället.

Det var några år sen jag var en chey, nu är jag en gammal kärring.

:va Chey är man ju oavsett ålder. :tummenupp Tror inte du uppnått min ålder än! :lol :lol :lol

Hoppas att vi träffas på Sala Racing Park eller Gröndal. I Sala har jag varit och kört, men det är lite mörkt när man ska hem därifrån nu. :( Får se om jag följer med maken till Gröndal på söndag, beror på förkylning. Det är inte bara du som har gjort marksyning. Min hoj står på verkstad, så köra bana själv går inte. :( Hoppas den blir klar innan säsongen är slut. Min beundran för att du vågade låna din killes busa, själv vågar jag inte låna makens K1300S. Det skulle liksom kosta för mycket om något hände... :gnissla
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej PeterNorth! Min rubrik är nog tyvärr lite missvisande. Det var några år sen jag var en chey, nu är jag en gammal kärring. Fortfarande intresserad av "dopp i grytan"? :slicka

Bästa comebacken någonsin!:tummenupp :D

Grattis till kortet och välkommen till dårhuset:tummenupp

Vanligtvis när det kommer nya tjejer till siten brukar jag skriva en hälsning och en rad om att "Det är väldigt mycket hormonstinna grabbfuckon här på sidan och du kommer få ett skamligt förslag eller trettio... Men ta det med en nypa salt och bit tillbaka med samma glimt så ska du nog trivas!", men du verkar klara dig bra helt på egen hand:D

Välkommen som sagt:tummenupp
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top