Ny bruuuud

Nursey skrev:
Jag gillar ironi, men inte taskig ironi, nej jag är inte blondin

Nej du har rätt bruna ögon och blondiner går inte ihop, jao iofs så har dom ett brunt öga.

Murphys lag trodde jag var något som dom flesta kände till ?
Att han var Irländare var iofs något nytt för mig men.

Hur länge har du varit i Irland eg ? Jag vart inte 100% insatt i murphys lag förrän i början på gymnasiet innan var jag relativt ovetande.

Hey en nurse!

Kan du berätta vad det är som börjat knaka i mitt högerben efter jag börjat få kicka mig trött på min TT?...hähä.

Gör svinont i hälsenan också... :näsblod

Jo jag vet att elstart vore bra... :lol

The Doc skrev:
Hey en nurse!

Kan du berätta vad det är som börjat knaka i mitt högerben efter jag börjat få kicka mig trött på min TT?...hähä.

Gör svinont i hälsenan också... :näsblod

Jo jag vet att elstart vore bra... :lol
Du sade det själv....skaffa elstart
eller massös

Twosaint skrev:
Nej du har rätt bruna ögon och blondiner går inte ihop, jao iofs så har dom ett brunt öga.

Murphys lag trodde jag var något som dom flesta kände till ?
Att han var Irländare var iofs något nytt för mig men.

Hur länge har du varit i Irland eg ? Jag vart inte 100% insatt i murphys lag förrän i början på gymnasiet innan var jag relativt ovetande.
Nu fick låten browneyed girl en helt ny mening för mig haha. Har varit där i ca 7 år, sedan gymnasiet. Börjar lacka nu och kanske kommer hem nästa år. Ere nån som vill leka då?

Nursey skrev:
Börjar lacka nu och kanske kommer hem nästa år. Ere nån som vill leka då?

:corn

EDIT: Nu torde den här tråden verkligen ta fart...

Last edited:
Nursey skrev:
jo den finns, jag gillade inte den nya 650
Har du sett den? Vad tycker du?
sett den på mässa och butik, dock har jag inte provkört den så jag kan nog inte säga så mycket om den.

Nursey skrev:
Hej jag är 26 år och jobbar på Irland som sjuksköterska:nurse . Har precis köpt mina drömmars hoj Bandit 600, 2005 modell. Ville bara säga hej och hoppas jag får chatta med massa likeminded people här. Känner inga knuttar i sverige och jag tänkte att jag kunde kanske lära mig ett och annat :Bugar

Tja läget!!
Välkommen

wow!

Sweet! Välkommen! har själv en BANDIT S och visst fan är dom granna :)

välkommen

hej o välkommen till sporthoj
:Bugar

Nursey skrev:
Hej jag är 26 år och jobbar på Irland som sjuksköterska:nurse . Har precis köpt mina drömmars hoj Bandit 600, 2005 modell. Ville bara säga hej och hoppas jag får chatta med massa likeminded people här. Känner inga knuttar i sverige och jag tänkte att jag kunde kanske lära mig ett och annat :Bugar

välkommen!!Do har valt ett kanon land att jobba i :banana
Irländarna är hur trevliga som helst,har själv varit där o jobbat i nio månader.
Mycke bra hojvägar!!!O mycke bra öl :fyllisar
Hare gött!

Damn, ni är ju som myror runt en sockerbit... :lol
Så fort ni känner på er att det finns lite :tuttar i närheten så flockas ni.

Kan tipsa er om att regga er på http://www.porrigt.se/
Riktigt nice community. Kan vara lite svår att regga sig på som kille. Men ge inte upp förr eller senare kommer ni in och då är det fritt fram. :tummenupp

Back