Ny bruuuud

MrEd skrev:
En anna sak: Wiseguy vad FAEN var det där för nå't? Det där "porrigt.se"? :rofl
En community. Du vet typ. Lunarstorm fast för lite äldre och porrigare människor.
Får man inte napp på porrigt så är det bara bita i det sura äpplet med självinsikt och inse att det inte världen runt omkring dig det är fel på.

LocDog skrev:
Allt som kan gå fel, kommer att gå fel säger du.

Fast Banditen har ju varken blivit stulen eller kvaddad....du får nog kanske följa lagen med en liten tvist =)

Jomän jag har inte kvaddat denna hoj.....ännu (peppar peppar) andra hojar har kvaddats.
Fel forum? Men det skall bli fighter, måste ju lära mig lite först ju. Hoppas det e okej. Kram :)

Undra varför den här tråden har så många svar :kocko Så typiskt.

Jävla kåta killar, lägg av! :rolleyes:

DreeTman skrev:
Hehe...njaa... men lite ilsk kan man nog bli av dem. Sen är de väll inte i pillerform heller, tror de kommer i ampuller oftast... :3freak

Ilsk?? Va F*n pratar du om %@!¤:mad:, till mej har de sagt att det bara är "vanliga" vitaminer som de injicerat på mej och några aggresiva tendenser har jag ta mej f*n inte märkt av, ska du ha stryk eller??
:) :) :)

"Det är ju inte så farliga biverkningar ändå".

(Anabol steroid, kallas även Durabol) :tummenupp :näsblod

Förresten, Hej å välkommen Nursey :tummenupp

Lindén skrev:
:nurse blev omtyckt hon :slicka
Nej tycker folket borde tänka på :squid istället

Tycker jag också :yoparty

Hatar när kvinnor har övertaget just vid sådana här tillfällen, hade det varit en kille hade det max varit 2-3 sidor.

Jag är konstig, jag vet.

H4 skrev:

Hatar när kvinnor har övertaget just vid sådana här tillfällen, hade det varit en kille hade det max varit 2-3 sidor.

Jag är konstig, jag vet.

Hej grabbar, Jo jag tycker att det e attraktivt med mc grabbar men jag har ju faktiskt min egen hoj och kom hit för att lära mig mera. Att sedan blev om annat än motorcycklar gör inte SÅ mycket, det var ju bara nu i början. Bli inte lacka :) Jag skall inte flörta......mycket, Pusss pusss

va fan e de här?? "fråga nursey" tråden eller??

e ni intresserade a´v hoj eller... gå in på lunarstorm ist... *gäsp*

Lindén skrev:
Du :7peta
Möjligtvis 2-3 svar :D

Haha, stämmer mycket bättre ja.

Nursey skrev:
Hej grabbar, Jo jag tycker att det e attraktivt med mc grabbar men jag har ju faktiskt min egen hoj och kom hit för att lära mig mera. Att sedan blev om annat än motorcycklar gör inte SÅ mycket, det var ju bara nu i början. Bli inte lacka :) Jag skall inte flörta......mycket, Pusss pusss

Det är alltid så, inte ditt fel utan alla grabbars fel. Tror att de får för lite av det goda, men vad vet jag. Jag är bara en grabb på 16 snurr.

Hoppas du har det kul här, nästan hundra på att det blir så :tummenupp

H4 skrev:
Haha, stämmer mycket bättre ja.

Det är alltid så, inte ditt fel utan alla grabbars fel. Tror att de får för lite av det goda, men vad vet jag. Jag är bara en grabb på 16 snurr.

Hoppas du har det kul här, nästan hundra på att det blir så :tummenupp
Okej. Vill inte stöta mig med någon eller nått. Kram

H4 skrev:

Jag är konstig, jag vet.

Det var ju det jag sa.
Sen började jag med spamma tråden :brinnerup

men jösses. jag skulle nog inte henne låta henne vara operationssköterska om jag behövde opereras.

Hej. Välkommen :)

Irland, har länge velat åka dit. Verkar vara riktigt fint! Men hur är det, regnar det ofta :rolleyes:

anja skrev:
men jösses. jag skulle nog inte henne låta henne vara operationssköterska om jag behövde opereras.

Man har sällan något val enligt min erfarenhet. :D
Och varför inte förresten?

anja skrev:

Okej! Jag e bra på mitt yrke som operations sköterska Och du verkar ju inte vara det skarpast verktyget i lådan, så det kan vi ju ta och utelämna. Typiskt att en brud gör låga kommentarer som den. :kocko . Jag nämnde det enbart för att det e en del av vem jag är och jag presenterade mig.
Om folk vill fråga mig om sånna saker är det helt ok men kanske gör det på min gästbok sida eller msn isåfall eftersom det e om hojar här.

Sedan ber jag om ursäkt, såg inte att det fanns ett forum för nya personer, tack för att du nämnde det. Tog bara en snabb överblick och fastnade för streetfighters.

Lighten up people. Ville bara träffa nya människor med samma intressen.

Back