Ny bruuuud

Okej jag skall hitta en bild så lovar jag att klämma in den. Jag e hemma på en välförtjänad semester. Tre sköna veckor i svea rike. Jag hade glömt hur vackert Sverige verkligen är. Men vafan e det med myggen i år??!
Hur är det med försäkringar här hemma? Är det dyrt? Gissa vad det kostar för en helförsäkring för min baby i Dublin? 25000 för ett år !!!!!!!!!!

Nursey skrev:
Okej jag skall hitta en bild så lovar jag att klämma in den. Jag e hemma på en välförtjänad semester. Tre sköna veckor i svea rike. Jag hade glömt hur vackert Sverige verkligen är. Men vafan e det med myggen i år??!
Hur är det med försäkringar här hemma? Är det dyrt? Gissa vad det kostar för en helförsäkring för min baby i Dublin? 25000 för ett år !!!!!!!!!!

Såg att du var från Uppsala....me too.
Myggen de har nog fått solsting med tanke på värmeböljan som är nu.....skönt att värmen kommit + att myggen inte är så värst många.

Vet inte hur försäkringen ligger på en Bandit men jag tror nog inte att 25tkr är långt i från sanningen här hemma heller....om inte ännu mer.

Välkommen till SH, du verkar ju klara dig bra här och du lär inte lida av brist på likasinnade i Sverige längre. :)

Lycka till med hojägandet och hoppas du får återförenas med din bandit snart!!

Nursey skrev:
Hej jag är 26 år och jobbar på Irland som sjuksköterska:nurse . Har precis köpt mina drömmars hoj Bandit 600, 2005 modell. Ville bara säga hej och hoppas jag får chatta med massa likeminded people här. Känner inga knuttar i sverige och jag tänkte att jag kunde kanske lära mig ett och annat :Bugar

Min nacke knakar hela tiden kan du vrida den rätt?

Nursey skrev:
hej pinky hur vet du om murphys lag, han e ju irlandare

Är du en riktig syrra då kanske du vet hur man vilka adminstrations former det finns för mediciner.
Nämn 5 st och du får godkänt :tummenupp

Back