Ny brud har anlänt

Välkommen:yoparty o lycka till... Du vet att efter detta året tror jag det blir 24 års gräns på tung mc om jag inte har helt fel... Men det e nog inga problem o ta kortet om du ligger i:fyllisar

Välkommen och lycka till. Även välkommen in i sporthoj Uppsala @facebook så kan du få mycket direkt och snabb hjälp med det mesta med frågor elelr övningskörning osv :) Ser att det står tärnsjö och då gisdsar jag på tärnsjö norr om östervåla? :) Alltså relativt nära Uppsala iaf :P

Välkommen:yoparty o lycka till... Du vet att efter detta året tror jag det blir 24 års gräns på tung mc om jag inte har helt fel... Men det e nog inga problem o ta kortet om du ligger i:fyllisar

Tack så mycket! Ja men precis... fick lagom panik när jag fick höra att dem skulle höja, men kämpar jag så hoppas jag verkligen att jag fixar det :-)

Tack så mycket! Ja men precis... fick lagom panik när jag fick höra att dem skulle höja, men kämpar jag så hoppas jag verkligen att jag fixar det :-)

Välkommen och lycka till. Även välkommen in i sporthoj Uppsala @facebook så kan du få mycket direkt och snabb hjälp med det mesta med frågor elelr övningskörning osv :) Ser att det står tärnsjö och då gisdsar jag på tärnsjö norr om östervåla? :) Alltså relativt nära Uppsala iaf :P

tacktack! :-) haha ja men precis jag har ca. 6 mil till uppsala!

Kul, kollade intresset för trådarna i den här forumdelen, antalet svar per tråd ligger på typ 3-10. Förutom när en (till synes) snygg 21 årig tjej dyker upp, då blir det PANG, 84 svar!

Välkommen!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard