Ny brud har anlänt

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Välkommen:yoparty o lycka till... Du vet att efter detta året tror jag det blir 24 års gräns på tung mc om jag inte har helt fel... Men det e nog inga problem o ta kortet om du ligger i:fyllisar
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Välkommen och lycka till. Även välkommen in i sporthoj Uppsala @facebook så kan du få mycket direkt och snabb hjälp med det mesta med frågor elelr övningskörning osv :) Ser att det står tärnsjö och då gisdsar jag på tärnsjö norr om östervåla? :) Alltså relativt nära Uppsala iaf :p
 

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Ort
Tärnsjö
Hoj
-
Välkommen:yoparty o lycka till... Du vet att efter detta året tror jag det blir 24 års gräns på tung mc om jag inte har helt fel... Men det e nog inga problem o ta kortet om du ligger i:fyllisar

Tack så mycket! Ja men precis... fick lagom panik när jag fick höra att dem skulle höja, men kämpar jag så hoppas jag verkligen att jag fixar det :)
 

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Ort
Tärnsjö
Hoj
-
Välkommen:yoparty o lycka till... Du vet att efter detta året tror jag det blir 24 års gräns på tung mc om jag inte har helt fel... Men det e nog inga problem o ta kortet om du ligger i:fyllisar

Tack så mycket! Ja men precis... fick lagom panik när jag fick höra att dem skulle höja, men kämpar jag så hoppas jag verkligen att jag fixar det :)
 

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Ort
Tärnsjö
Hoj
-
Välkommen och lycka till. Även välkommen in i sporthoj Uppsala @facebook så kan du få mycket direkt och snabb hjälp med det mesta med frågor elelr övningskörning osv :) Ser att det står tärnsjö och då gisdsar jag på tärnsjö norr om östervåla? :) Alltså relativt nära Uppsala iaf :p

tacktack! :) haha ja men precis jag har ca. 6 mil till uppsala!
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Kul, kollade intresset för trådarna i den här forumdelen, antalet svar per tråd ligger på typ 3-10. Förutom när en (till synes) snygg 21 årig tjej dyker upp, då blir det PANG, 84 svar!

Välkommen!
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top