Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MjO skrev:2050751Jag skulle nog tro att farbror blå har synpunkter på den vinkeln direkt![]()
Det är nog ingen fara.När jag blev stoppad på Husan var dom mycket argare på att det inte satt blinkers och backspeglar monterat,samt att nummerplåten var hemgjord i färgkopiator.Men vinkeln på plåten hade polisen inga synpunkter påMjO skrev:2050751Jag skulle nog tro att farbror blå har synpunkter på den vinkeln direkt![]()
MjO skrev:2050045Okej, nu har jag börjat på ett försök till en smidigare bakdel. Har köpt en ny "bas" bak samt nummerplåtshållare. Har börjat nu med att kapa till nummerplåtshållaren, eller rättare sagt slaktat den helt. Kapat till lite metall och nitat fast. Ska sätta fast blinkers sen och lacka det svart.
Blev det till det bättre tycker ni?
MjO skrev:2052045Den nya hållaren är klar och lackad med grundfärg och sedan svart. Montering sker senare ikväll eller i morgon. Har kapat och slipat till fästen för blinkers och just nu kommer originalblinkers att monteras. Dock har jag bytt till klarglas och satt in silverlampor.
![]()
MjO skrev:2054374Jepp, dämparna får jag på tisdag-onsdag, men jag ska nog inte sätta på dem direkt utan eventuellt köra in den först. Däck ja, hehe, har funderat på det om jag ska slita på de här lite först eller byta direkt. Har ju varit en del utgifter den sista tiden.![]()
MjO skrev:2054420Japp, ni har övertalat mig, faaaan, gröt och nudlar nu, hahahah![]()
Beställer ett par Sportec-M ASAP, dvs. nu![]()
Finns faktiskt för 2400 kr inkl. frakt nu. Det är 06 som har andra däck, ja.
MjO skrev:2054374Jepp, dämparna får jag på tisdag-onsdag, men jag ska nog inte sätta på dem direkt utan eventuellt köra in den först. Däck ja, hehe, har funderat på det om jag ska slita på de här lite först eller byta direkt. Har ju varit en del utgifter den sista tiden.![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |