blom skrev:så här bra har jag faktiskt inte mått den 1a jan på ca16 år tror jag![]()
Samma här trots en del single malt och öl, dock i lagom mängd. Var på en riktigt trevlig tillställning hos Schrunken och Carro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:så här bra har jag faktiskt inte mått den 1a jan på ca16 år tror jag![]()
vad är det för kåk dom har köpt???????erik skrev:Samma här trots en del single malt och öl, dock i lagom mängd. Var på en riktigt trevlig tillställning hos Schrunken och Carro.
blom skrev:vad är det för kåk dom har köpt???????
aha trevligterik skrev:En normal enplansvilla med källare, ligger i centralorten Åsbro.
blom skrev:aha trevligtdär kostar väl husen 1/5 del av här kan jag tro.. man kanske ska söka sig ut ur stan
![]()
som mäklaren sa när jag var med CTD på visning... "det är ju läget man betalar för..." sedan att det inte var något gjort sedan huset byggdes spelar tydligen ingen roll...erik skrev:Ricard får själv berätta vad de gav om han vill men det är ju MINST halva priset mot en likvärdig kåk i stan. Farfars granne sålde sitt radhus för över 2 mille, källaren var inte inredd och i princip inget var rustat sedan 40-talet....
:kocko över 2 mille för ett renoveringsoblekt som kostar 500' att få fason på... crashtestdummy skrev:haha påminner mig om Åre..."DISRESPECT"
![]()
![]()
![]()

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|