sandstream
Guest
Letar efter någon bra butik med olika typer av nummerskyltsbelysningar.
Några tips?
Några tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:2069871Letar efter någon bra butik med olika typer av nummerskyltsbelysningar.
Några tips?
Bygga själv?sandstream skrev:2069871Letar efter någon bra butik med olika typer av nummerskyltsbelysningar.
Några tips?
Det klarar jag inte avHoztic skrev:2069889Bygga själv?![]()
valtermotosandstream skrev:2069929Det klarar jag inte av![]()
Skära ut och böja lite plexiglas, och bygga in lite dioder i den är ju ganska simpelt?sandstream skrev:2069929Det klarar jag inte av![]()
Jag har en hållare med tillhörande belysning från dem men jag vill ha en annan lösning, så liten som möjligt.Danne777 skrev:2069949valtermoto
Jag vart trött bara av att läsa allt som skulle görasHoztic skrev:2069974Skära ut och böja lite plexiglas, och bygga in lite dioder i den är ju ganska simpelt?![]()

Du får hyra nån som gör den åt dig helt enkeltsandstream skrev:2069978Jag vart trött bara av att läsa allt som skulle göras![]()
sandstream skrev:2069978Jag har en hållare med tillhörande belysning från dem men jag vill ha en annan lösning, så liten som möjligt.
Jag vart trött bara av att läsa allt som skulle göras![]()
Danker schön (eller nåt sånt)!Strongliquid skrev:
sandstream skrev:2070037Danker schön (eller nåt sånt)!
Precis vad jag letade efter![]()
Finns det någon chans att de behärskar engelska eller är det tyska som gäller när man mailar dem?Strongliquid skrev:2070044Japp. Rätt pris också. Bara att få dom att skicka dom fraktfritt i kuvert nu också.![]()
sandstream skrev:2070051Finns det någon chans att de behärskar engelska eller är det tyska som gäller när man mailar dem?
Mustaschprydda män är precis vad jag vill se nuStrongliquid skrev:2070062Ingen aning, chansade nyss och drog ett på engelska.
Får väl massa tysk hårdporr till mailen nu, då dom säkert tror det var sånt jag frågade om.![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |