Jesperponken
Ny medlem
Hej!
Har sett att många har sina nummerskyltar inne i hjulhuset! Vad säger polisen om man har skyltbelysning och baklampa där inne synligt! Blir dom griniga då eller bryr dom sig inte?
Någon som har erfarenhet?
Jeppe
Har sett att många har sina nummerskyltar inne i hjulhuset! Vad säger polisen om man har skyltbelysning och baklampa där inne synligt! Blir dom griniga då eller bryr dom sig inte?
Någon som har erfarenhet?
Jeppe
