Numera bosatt i Malmö!

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Tjenare likasinnade!

Tänkte bara nämna att jag numera släcker lampan för kvällen på ny adress. Kommer att bo hos brorsan i Malmö tom första februari. Har ni vägarna förbi så e det bara att slå en signal!

För övrigt blir det nog en resa till tyskland eller två. Nu får väl be snällt om det ska inhandlas lite wisky eller dylikt...! kanske en hoj eller två??

ha det gött!
 
crash test doll skrev:
Tjenare likasinnade!

Tänkte bara nämna att jag numera släcker lampan för kvällen på ny adress. Kommer att bo hos brorsan i Malmö tom första februari. Har ni vägarna förbi så e det bara att slå en signal!

För övrigt blir det nog en resa till tyskland eller två. Nu får väl be snällt om det ska inhandlas lite wisky eller dylikt...! kanske en hoj eller två??

ha det gött!
Jag fyller år den första feb.
Så min present ska innehålla 5-7 st liter flaskor med wisky av olika sorter.
Minst 15åriga.
2-5 liter Smirnoff.
3 liter Gin av olika sorter.
Å lite olika likörer åxå.
Kanske lite vin.

Jag tackar så mycket för min present i förväg.

P.S: Passa på att köpa hoj om du ändå e i tyskland.
 
Föresten jag ska ju ner till dom trakterna i slutet av jan.
Ska till helsingborg å träna. :öl
 
Wolfskin skrev:
Jag fyller år den första feb.
Så min present ska innehålla 5-7 st liter flaskor med wisky av olika sorter.
Minst 15åriga.
2-5 liter Smirnoff.
3 liter Gin av olika sorter.
Å lite olika likörer åxå.
Kanske lite vin.

Jag tackar så mycket för min present i förväg.

P.S: Passa på att köpa hoj om du ändå e i tyskland.
Frågan är väl snarare när jag ska komma på fest. Om det fixas kan jag säkert släpa med mig en wiskey eller två! :fyllisar
 
Ja, tänkte försöka fixe en mc fest eller nått.
Föresten hur gick det med lägenheten i stan?
 
Fick svar idag... Killen som vare före mig hade tydligen tackat ja..! Lite synd, men det inte inte mycket man kan göra åt det.

Wolfskin skrev:
Ja, tänkte försöka fixe en mc fest eller nått.
Föresten hur gick det med lägenheten i stan?
 
Nej, inte som det ser ut just nu. Ringde på en 90-kvadratare på söder idag, men det var tydligen en mindre folksamling som ringt på den idag så...
Wolfskin skrev:
Har du nått annat på G?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top