Nu tröttnar jag rejält... (facebook och idioti)

Ska ni bygga moskéer så ska vi sjunga våran nationalsång!
Kategori:
Intressegrupp - Religion och andlighet
Beskrivning:
det här har inget med främlingsfientlighet att göra, jag vill bara att man ska kunna visa vem man är och vart man kommer ifrån, alla är välkomna i denna grupp och alla har sina åsikter.

tycker det är fel att svensk befolkning inte ska kunna uttrycka sin glädje över sitt lant.
Sekretesstyp:
Öppet: Allt innehåll är offentligt.

(ja, jag har facebook)

Ser inte det hemska i den gruppen?

Däremot är det illa när man inte får sjunga svenska nationalsången i skolan. Sen vad nationalsången har med moskéer att göra, det får nån annan svara på.

Har fått en vänförfrågan från en gammal klasskompis fron låg och mellanstadiet. Ignorerade efter en veckan. Nu har jag fått förfrågan igen. Gah!
Jag håller mig jävligt begränsad på Facebook.
Jag hatar även alla dessa "Alla vi som ÄLSKAR....", "Alla vi som tycker om....", "50 öre per medlem...", ""Alla vi som tror att Stockholm får fler medlemmar än Göteborg och Malmö tillsammans" osv osv osv. Fy fan!

Nu:
XXXXX XXXXX har gått med i gruppen Vi som är yngst (och bäst) i syskonskaran.
XXXXXX XXXXXX har gått med i gruppen När jag var liten fick man sjunga Sveriges nationalsång utan att vara rasse.

Skjut mig..

Last edited:
..

xxxxxx har gått med i gruppen We Will Not Pay To Use Facebook. We Are Gone If This Happens ►► INVITE ALL!

:mad:

Om ni stör er så förbannat kanske ni ska lägga ner era facebookkonton eller ta bort de som stör er som vänner?

Själv surfar jag SH bra mycket mera än FB. När jag är inne på FB så gör jag precis som jag gör här. Scrollar förbi det som inte intresserar mig.

Det roligaste att läsa på facebook är ju folk som är inne och talar om att maten står i ugnen och att dom ska kolla film sen efter att dom diskat, sådant och andra fullständigt vardagliga händelser :rofl

Werzion jag hoppas du inte har något emot att jag skickade en gruppinbjudan på facebook.:tummenupp

Allmän info.
Namn:1000 medlemmar så får ja ge gumman i 2an! :)
Kategori:För skojs skull - Helt meningslöst
Beskrivning:Need 1000 members!
Sekretesstyp:Öppet: Allt innehåll är offentligt.

:D

Haha pucko, jag tackar för ditt erbjudande, en av få vettiga grupper, men jag låter den ligga kvar oberörd... ett tag till iallafall :tungan

C.Barrow - jodå, det är med en rejäl dos hatkärlek man sitter på Facebook. Tror du kan gilla gruppen som pucko skicka till mig "Det är en status, inte din dagbok!" :hihi
Vardagsliga totalt ointressanta saker är en sak, men det som Facebook slår nya rekord med (tack vara idiotiskt människor såklart) är ju dom individer där allt är helt underbart ena dagen, och det måste beskrivas och skrikas ut med minst tolv statusmeddelande den dagen, för att dagen efter så suger hela världen, allt är orättvisst och personen är felaktigt behandlar yada yada yada, och även detta spyr personen ur sig med minst tolv statusmeddelanden under dagens gång.

Det är som roulette och dess två färger - man har inte en aning vad det kommer bli, och deras liv verkar inte ha fler nyanser än antingen underbart eller helt jävla åt helvete surt :hihi

avvaktiverade faKebook för 3 år sedan, det är jag jävligt glad för.

Grupper som: "Tystnaden som uppstår när en kvinna inte väljer strykjärnet i monopol..." är väl svårt att inte tycka om?

Biifer: hehe, lite komiskt, men vad ska man göra sen när man gått med i den gruppen då? :va

Det hela är väl lite som att leva på andras oneliners hela tiden O_o
Man kommer inte på något roligt (eller spontant eller informativt eller intressant eller vad fan som) i sin status så man tvingas joina femtioelva grupper om dagen :va :näsblod

(säger som Michael Jackson "Det är sagt med kärlek")

C.Barrow - jodå, det är med en rejäl dos hatkärlek man sitter på Facebook. Tror du kan gilla gruppen som pucko skicka till mig "Det är en status, inte din dagbok!" :hihi
Vardagsliga totalt ointressanta saker är en sak, men det som Facebook slår nya rekord med (tack vara idiotiskt människor såklart) är ju dom individer där allt är helt underbart ena dagen, och det måste beskrivas och skrikas ut med minst tolv statusmeddelande den dagen, för att dagen efter så suger hela världen, allt är orättvisst och personen är felaktigt behandlar yada yada yada, och även detta spyr personen ur sig med minst tolv statusmeddelanden under dagens gång.

Hur hittar jag den gruppen? Provade att söka högst upp där, men hittade inget... Är inte så vansinnigt hemma på FB som du kanske märker :gnissla

Drog upp min egen FB nu och kom och tänka på en annan grej som rätt många kör med. "Tänk om..." WTF!!?? Skriv allt eller ge fan människa! Gissa dom går bet på att jag ska fråga något om den idiotstatusen :D

Haha !! han är ju för skön, jag trodde han skojade med sin blogg med det är på riktigt tydligen :näsblod:näsblod
Så jävla bra blogg! :D

"...Gästerna satt inte som normalt folk, de liksom halvlåg och klängde över kaffekopparna. Flera hade tagit av sig skorna. Männen hade glest och tussigt Bob Dylanskägg och kvinnorna var tillräckligt fula för att vara feminister och Palestinavänner.
- Nu blev jag verkligen arg!"

:rofl

MER

" Han vände sig mot min flickvän och började prata om en planerad demonstration mot USA och kriget i Afghanistan.
- Vilket sammanträffande! Vi kommer precis från en demonstration FÖR USA och ett flitigare användande av klusterbomber!
Erik blev röd i ansiktet, jag fortsatte - Klusterbomber visade sig ju vara väldigt effektiva i Gaza så varför inte rocka vidare på samma tema?
Erik fingrade på sin palestinasjal."

:Bugar

Last edited:
Hur hittar jag den gruppen? Provade att söka högst upp där, men hittade inget... Är inte så vansinnigt hemma på FB som du kanske märker :gnissla

Drog upp min egen FB nu och kom och tänka på en annan grej som rätt många kör med. "Tänk om..." WTF!!?? Skriv allt eller ge fan människa! Gissa dom går bet på att jag ska fråga något om den idiotstatusen :D

Finns givetvis ett begrepp för det - vaguebooking. Självklart finns det en grupp med samma namn. :tummenupp

Tack Werzion för att du öppnade mina ögon och fick mig att avaktivera min facebook-profil :krama
Känner mig redan mycket friare, och undrar hur lång tid det tar innan abstinensen kommer :rolleyes:

Finns en enkel lösning... Andvänd inte facebook...
Har ratat skiten sen det kom och tänker inte ens för allt smör i sollefteå bli aktiv där.
Skapade ett konto och var inne en kvart och började sedan må illa..

Ansiktsburk som sagt...

Erkänn, du blev bitter för att du bara fick ihop 3 vänner....:D

Finns en enkel lösning... Andvänd inte facebook...
Har ratat skiten sen det kom och tänker inte ens för allt smör i sollefteå bli aktiv där.
Skapade ett konto och var inne en kvart och började sedan må illa..

Ansiktsburk som sagt...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...