Nu ska jag...

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
... duscha och sen ska jag köra motorcykel hela jävla dagen i det varma vårvädret, bara så att ni vet :tummenupp

Tjoho!

... duscha och sen ska jag köra motorcykel hela jävla dagen i det varma vårvädret, bara så att ni vet :tummenupp

Tjoho!

Tjaskmört...

Själv håller jag på att städa huset, sen ska jag åka med lilltösen till dansträning.

Hoppas på en tur senare under dagen...

ps, ha det gott på vägarna.

Jag skulle gärna göra detsamma, men min underbara KTM går sönder hela jävla tiden så jag vet inte om jag vill ut och åka på skiten. Förmodligen skulle jag bli tvungen att hämta skrotet med kärra någonstans.

Men ja e int bitter för de´

Cirka 20 mil blev det :tummenupp. Jag körde i bara underkläder och skinnställ, svårt att tänka sig att det snöade så sent som i måndags!

Det lät ju bra det där, själv ligger jag inne med ont i halsen. Har inte gjort ett skit. Och nästa vecka blir det tj-resa hela veckan igen. Tjohoo.

Vart åkte rurå?

Det lät ju bra det där, själv ligger jag inne med ont i halsen. Har inte gjort ett skit. Och nästa vecka blir det tj-resa hela veckan igen. Tjohoo.
Trist :(

Vart åkte rurå?
Vi åkte vår standardsväng på södersidan, Slingerbulten (körde den fram och tillbaka ett par ggr medans jag väntade på att min polare skulle dyka upp), 225:an förbi Sorunda, sen upp mot Stora Vika, ut på Torö (fiket var stängt), Nynäshamn och sen samma väg tillbaka och Slingerbulten igen :).

Över lag så tyckte jag att det var fina vägar, inte mycket grus alls faktiskt.

Jag åkte iväg vid 11 & kom hem nu, fan vad det susar i mina öron :banana

22 mil Stockholm-Rimbo-Knutby-Bennebol (coolt ställe btw)-Hallstavik-Edsbro-Rimbo-Stockholm.

Kanondag!

Bifogat

• bennebol.jpg
    bennebol.jpg
    99.8 KB · Visningar: 59
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta nu, hojen dog längs Huddingevägen, så jag fick skjuts hem och fick hämta aset med en hyrd skåpbil. Man skulle kunna tro att jag är synsk, men igår så dog skrotet vid Lidaavfarten precis vid bulten så det var inte helt oförväntat. Men jag ska ut imorgon igen och då ska fan hojen funka (efter lite förgasarmekning här hemma så gick den igen), annars sänker jag den i nån sjö.

Last edited:
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta nu, hojen dog längs Huddingevägen, så jag fick skjuts hem och fick hämta aset med en hyrd skåpbil. Man skulle kunna tro att jag är synsk, men igår så dog skrotet vid Lidaavfarten precis vid bulten så det var inte helt oförväntat. Men jag ska ut imorgon igen och då ska fan hojen funka (efter lite förgasarmekning här hemma så gick den igen), annars sänker jag den i nån sjö.
Måste säga att du har ett gudabenådat tålamod, lycka till i morgon :tummenupp

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...