Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... duscha och sen ska jag köra motorcykel hela jävla dagen i det varma vårvädret, bara så att ni vet![]()
Tjoho!
Jag skulle gärna göra detsamma, men min underbara KTM går sönder hela jävla tiden så jag vet inte om jag vill ut och åka på skiten. Förmodligen skulle jag bli tvungen att hämta skrotet med kärra någonstans.
Men ja e int bitter för de´

TristDet lät ju bra det där, själv ligger jag inne med ont i halsen. Har inte gjort ett skit. Och nästa vecka blir det tj-resa hela veckan igen. Tjohoo.
Vi åkte vår standardsväng på södersidan, Slingerbulten (körde den fram och tillbaka ett par ggr medans jag väntade på att min polare skulle dyka upp), 225:an förbi Sorunda, sen upp mot Stora Vika, ut på Torö (fiket var stängt), Nynäshamn och sen samma väg tillbaka och Slingerbulten igenVart åkte rurå?

Måste säga att du har ett gudabenådat tålamod, lycka till i morgonJag vet inte om jag ska skratta eller gråta nu, hojen dog längs Huddingevägen, så jag fick skjuts hem och fick hämta aset med en hyrd skåpbil. Man skulle kunna tro att jag är synsk, men igår så dog skrotet vid Lidaavfarten precis vid bulten så det var inte helt oförväntat. Men jag ska ut imorgon igen och då ska fan hojen funka (efter lite förgasarmekning här hemma så gick den igen), annars sänker jag den i nån sjö.
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |