saltvatten
Super Hjälte
ooh, läckert!kraschpuck skrev:en aprillia rsv 01 med massa små extra på![]()
Släng upp lite bilder nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ooh, läckert!kraschpuck skrev:en aprillia rsv 01 med massa små extra på![]()
kraschpuckar, lite kolfiber, öhlins styr o bakdämpare, nytt drevpaket i handen, chipp o ett slipon, ett lägre styre, stålsomspunna slangar, kn-filter, sen var alla stålskruv utbytt mot titanskruvar.. sparade visst lite vikt! depåståd o tankväska fick jag också medCeltaniC skrev:Grattis till Millen!vilka godsaker fick du till?
Släng gärna upp lite bilder. Hann inte se annonsen innan den försvann. Grattis förresten!kraschpuck skrev:kraschpuckar, lite kolfiber, öhlins styr o bakdämpare, nytt drevpaket i handen, chipp o ett slipon, ett lägre styre, stålsomspunna slangar, kn-filter, sen var alla stålskruv utbytt mot titanskruvar.. sparade visst lite vikt! depåståd o tankväska fick jag också med![]()
jag fick 16900 om den ägs av pappa med hans bonus och en vanlig basförsäkring vilket gör att alla med A-kort i hushållet får bruka den!! fast ska bara köra halv, typ 6000 kr om året lr vad det var!twinner skrev:Vad fick du för försäkring? Jag hade 18 000 hel/helår På min Mille R-02,ganska bra premie faktist.28 år och boendes i stad.
_basse_ skrev:Ventiljustering innan 3000mil är mycket ovanligt!
6000:- låter ju ok! funkar så länge du bor hemmakraschpuck skrev:jag fick 16900 om den ägs av pappa med hans bonus och en vanlig basförsäkring vilket gör att alla med A-kort i hushållet får bruka den!! fast ska bara köra halv, typ 6000 kr om året lr vad det var!
kraschpuck skrev:jag fick 16900 om den ägs av pappa med hans bonus och en vanlig basförsäkring vilket gör att alla med A-kort i hushållet får bruka den!! fast ska bara köra halv, typ 6000 kr om året lr vad det var!
sirSmokealot skrev:Skenförsäkring eller???
deamn... de kommer snart hoppa på dig!!!!!

sirSmokealot skrev:Skenförsäkring eller???
deamn... de kommer snart hoppa på dig!!!!!
Men det är fortfarande bäst att stå för det man äger, mindre risk för problem.slippy skrev:nej det är säkert som han säger, att alla i hushållet med A kort har tillåtelse att köra den. så i teorin är det inget bedrägeri, även om det är moraliskt fel.
svampe skrev:Men det är fortfarande bäst att stå för det man äger, mindre risk för problem.
Och ändå så förstår inte folk varför det är fel.Clifton skrev:förstör inte tråden nu med allt snack om försäkringar
Det finns trådar så det räcker o blir över om det
är de fel på dig?svampe skrev:Och ändå så förstår inte folk varför det är fel.

Olzon skrev:Hur vet man när det är dags att justera ventilerna? Finns det nåt som indikerar på att de bör justeras? (Förutom att mäta ventilspelet, som ju kräver en del nerplock)
Vilket lyxpaket!kraschpuck skrev:kraschpuckar, lite kolfiber, öhlins styr o bakdämpare, nytt drevpaket i handen, chipp o ett slipon, ett lägre styre, stålsomspunna slangar, kn-filter, sen var alla stålskruv utbytt mot titanskruvar.. sparade visst lite vikt! depåståd o tankväska fick jag också med![]()

kraschpuck skrev:jag fick 16900 om den ägs av pappa med hans bonus och en vanlig basförsäkring vilket gör att alla med A-kort i hushållet får bruka den!! fast ska bara köra halv, typ 6000 kr om året lr vad det var!

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |