Fixx skrev:haha..
Men ställer upp ett race med min "lilla" 600:a mot din trimmade hoj...
Kommer ju inte att vinna... men kan va kul att se tiden..
Jag tror att klockan har en maxtid på 30sek, så du kan nog lägga ner de planerna bonnläpp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fixx skrev:haha..
Men ställer upp ett race med min "lilla" 600:a mot din trimmade hoj...
Kommer ju inte att vinna... men kan va kul att se tiden..
Killer skrev:Jo det stämmer att banan skall bli av , anbud skall ha skickats ut till dom som skall lägga asvalt osv.
Kan garantera er att det är mycket roligare på bana än som streetrace för att man får svart på vitt reaktionstider , 60 fotstider osv och det går ju inte o snacka sig ifrån om man tjuvstartade eller inte.
Det har ju varit lite dåligt med konkurrens dom få gångerna jag kört och den ende som har kunnat hänga på är busfrö men man e ju snäll som inte gasar för fullt![]()
Hoppas nu att alla som läst o skrivit i denna tråd dycker upp i sommar o visar att ni inte bara kan snacka utan gasa också![]()
Busfrö skrev:Vadå hängt på om jag inte minns fel så tror jag att du har sett mitt bakljus några gånger,![]()
![]()
Fast du är snabb de ska jag erkänna men du har ju övat lite själv har man ju övat på ett hjul men nu när man kan få upp den så ska jag öva på att starta![]()
![]()
Och när jag övat lite ska du få pisk![]()
![]()
Killer skrev:om du kommer ihåg min nummerskylt
1500:-![]()
![]()
![]()
Försöker du råna mej![]()
![]()
Min veckopeng är 150:- dvs att jag måste va uttan pengar i 10v hmmm
Tur att de är gratis hemma på min gata![]()
Kan man få ersättning för att man kör med lite hjul lyft tror du![]()
![]()
Ditt fetta ASS glömer man inte i första taget![]()
Robz skrev:100 spänn för en repa kan ju vara OK... men tröskelvärdet känns tungt! Många som skulle blåst några hundra varje onsdag riskerar ni tappa pga 525-lappen. Finns det ingen genväg? "Prova-på gånger" utan medlemskap (eller "gratis" om licensen kräver m-skap) kanske kunde vara nå't?![]()
Killer skrev:"OBS! det är inte 100:- för en repa utan 100:- / dag vilket innebär väldigt många repor!""
""
Vi kan ju vara ett helt gäng som tävlar mot varandra och givetvis sätter vi 50-100:- var i potten , kan väl bli kul va!""
Fattar jag det rätt om jag tror att medlemsavgiften till klubben ingår i totalen 525 kr?Killer skrev:För att få ha en debutant eller riktig licens måste man vara med i en SBF ansluten klubb, så kostanden för föraren FÖRSTA gången han vill köra på banan kommer att vara 275:- för debutant licensen och 100:- för att komma in och köra på banan och 150:- för medlemskap i SRIF, totalt 525:-.
Andra gången man kommer och kör betalar man BARA 100:- för onsdagarna
Bingo skrev:Fattar jag det rätt om jag tror att medlemsavgiften till klubben ingår i totalen 525 kr?
100 spänn per dag är förrresten verkligt billigt. Om man avstår på grund av den kostnaden är man mer än lovligt snål.
Ses i vår/sommar![]()
Robz skrev:Hmmm - om jag får va mä i Busfröhs lag så låter det som gratiskörning hela sommaren![]()
Ses i sommar![]()
bo$ken skrev:*Kommer banan att vara avstängd,låst och inhängnad när det inte är aktivitet där? Låt säga en tisdag kväll?
bo$ken skrev:Har ett par frågor Killer....
*Det finns många personer i denna stad som gillar att stunta och showa på sina hojar, kommer det finnas möjlighet för dom att göra detta på dragbanan?
*Kommer banan att vara avstängd,låst och inhängnad när det inte är aktivitet där? Låt säga en tisdag kväll?
Busfrö skrev:Klart du får va med i the WINNING TEAM![]()
Killer ska få pisk![]()
Jag har börjat torr öva i garaget![]()
![]()
Killer skrev:Om vi säger så här , om du vill wheela hela vägen ner till mål (201m) + 800m bromssträcka så är det säkert ingen som har något emot det , däremot om man gör stoppies , burnisar mitt ute på banan är inte till och rekomendera för det kan vara farligt med tanke på banans säkerhet , kanske måste banan saneras vilket kan ta upp emot en timme o då e man inte så populär.
Det kan ju hända att man kan hyra banan en annan dag för att stunta o kanske spela in filmer , detta får man ta upp med dom som är ansvariga , tror inte det är helt omöjligt om man lovar att hålla banan ren , följer dom regler som dom ansvariga sätter upp osv.
Ja banan kommer att vara inhägnad och låst då det ej är någon aktivitet där.
Hörrö Rogge - du har nog bara blivit immun efter alla år...Rogerr skrev:För inte fan är det så häftigt att se en hoj blåsa förbi i 150 på bakhjulet?![]()
525:- för att få behålla KK är helt ok, räkna med gammelgixxen nu i sommar, kul att det verkar gå i låsKiller skrev:Du har fattat det alldeles rätt!
så kostanden för föraren FÖRSTA gången han vill köra på banan kommer att vara 275:- för debutant licensen och 100:- för att komma in och köra på banan och 150:- för medlemskap i SRIF, totalt 525:-.
Andra gången man kommer och kör betalar man BARA 100:- för onsdagarna och ca: 800:- på lördagarna.
Är man redan medlem i en klubb som är SBF ansluten så behöver man inte lösa medlemskap i SRIF, för detta är inte något krav för att få köra på Malmö banan. mao om man redan är medlem i en klubb som är SBF ansluten så blir summan 525-150=375:- första gången.
väl mött i sommar och till Sveriges första permanenta dragracingbana , gissa om det kommer att komma mycket folk från andra sidan bron , he he!
Vänj dig vid denna syn:GSXR1100R skrev:525:- för att få behålla KK är helt ok, räkna med gammelgixxen nu i sommar, kul att det verkar gå i lås![]()
Killer skrev:Det är nog säkrast det annars blir det som vanligt![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |