Video Nu ni moraltanter =O...

Hahaha... Vi må vara spånskallar men vi har ingenting med det där att göra!:7peta

Tjejen i klippet är inte 14-15. Jag tror att det är en ung kvinna i allt mellan 20-30 års ålder, liten tanig kropp...

Nån vän till en vän till en vän i Super Retards och ja, detta är ENBART attentionwhores som vill ha views :fakta

Hur fan kan vi bli inblandade i det här... Hon är 16 och hennes föräldrar äger hojbutiken som vi köpte mycket grejer av förut. Ingenting annat!

Hur fan kan vi bli inblandade i det här... Hon är 16 och hennes föräldrar äger hojbutiken som vi köpte mycket grejer av förut. Ingenting annat!

Anledningen till att ni blir inblandade? Ni länkade klippet på Facebook, hon har/haft bilder tillsammans med vissa av er uppladdat på Instagram och stoltserar med att hon känner er.

Man kan provocera på många olika sätt, men att be sin 14 åriga lillasyster klä sig i underkläder och fisköra runt någon fabrik är bara fel väg att gå :gnissla

Man kan provocera på många olika sätt, men att be sin 14 åriga lillasyster klä sig i underkläder och fisköra runt någon fabrik är bara fel väg att gå :gnissla

Men hon var 16 och vad jag kunde se så hade hon inget fisköra på sig. Tror inte ens fiskar har öron.

Tycker det är dags att sh:s damer visar att även vuxna vågar! :banana

Men hon var 16 och vad jag kunde se så hade hon inget fisköra på sig. Tror inte ens fiskar har öron.

Det har dom visst!
0909-Big-Ear-Fish.jpg
Fast jag såg inte heller att hon hade nåt fisköra på sig, det hade ju gjort videon lite mer intressant (iaf för oss som inte tycker att det är så spännande att se tjejer i underkläder)

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back