Video Nu ni moraltanter =O...

Gick filmen ut på någonting?
"Yey.. jag kan köra runt en byggnad i någon minut, utan att göra någonting alls.. yey."
Eller nått sånt. :confused:

"Om 200 gillar denna status kör jag motard i underkläder"

240st som gillade innan hon la ut filmen :gnissla

Är väl nån spånskalle från superretards i Västerås. Ett gäng som terroriserar stan dygnet runt.

Slår fasen inte vad jag såg för ett par somrar sen i Höör. Stannade till på Preemmacken på väg mot Lund och rätt vad det är så kommer det en yamahacross som brölar utav bara satan och på en sitter en kille i hjälm, crossboots, handskar and thats it. Resten är näck. Då snackar vi en vardag kring kl 12. Inte bara en vända utan genom rondellen ut mot preem och iväg för att vända efter en stund och komma tillbaka.

Lär ju med ha loosat ett vad men är ju lite mer macho att göra det i trafiken :-)

En brud :tuttar som kör tvåtakt :tummenupp

Inga wheelies?!?!
För övrigt så gillade jag hennes skinnställ :näsblod

Ja hon har juh både hjälm OCH handskar, föredömligt skulle jag nog kalla det :tummenupp
Men det var inte mycket till spektakel att glida omkring halvnäck i kärringtempo mitt ute i sömniga lilla ingenstans...

"te åskashamn o plocke klamp"

Hon såg inte så gammal ut nej, kan bero på att det är svårt att få nån äldre kvinna att göra detsamma, i nyktert tillstånd iaf!

Nu e de ju på de viset att ja inte har den minsta aning om vem tösen i fråga e, ramlade över klippet på den eminenta länksamlingssidan existenz... Däremot finns de ju killar som lätt skulle göra samma sak även nyktra så ja tycker de va småskoj att cheyen bjöd på de... Varför ja la upp klippet va ju för att ja trodde att fler skulle reagera på avsaknaden av skydd xD...

hmm e det ok/normalt om man va tvungen att pausa för att springa in på toa när bruden kickar igång hojen? :kär

Filmaren verkade ha all skyddsutrustning iaf, kanske behövdes eftersom dom höll sig runt knappt styrfart..

Kameran borde ha suttit monterad bakvänt på styret, cheyens styre alltså.. Åsså gick det för sakta.. Några farthinder längs vägen hade inte heller skadat..

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar