Nu när det vankas sprit i stugorna så måste alla bidra med drinktips!

Snabbe_jag skrev:
Ha ha på dig jag drack inte en droppe alkohol igår och mår kanon idag :p

Hjälte igår :D
Hjälte idag :D

Frågan är bara vem som hade roligast... Du eller jag....?! :D :D Det är iof. underhållande att titta på andra som är dragna, men roligast blir det om man själv är lagom på löken och "alla" andra är fullare..... Då garvar man gott sen :D :D Så var fallet igår..... Fråga Gixxerbabe och LUNKEN.... :D :D :crash

/Fröken skvallerbytta

watson skrev:
Frågan är bara vem som hade roligast... Du eller jag....?! :D :D Det är iof. underhållande att titta på andra som är dragna, men roligast blir det om man själv är lagom på löken och "alla" andra är fullare..... Då garvar man gott sen :D :D Så var fallet igår..... Fråga Gixxerbabe och LUNKEN.... :D :D :crash

/Fröken skvallerbytta

Pga att jag käkar smärtlindrande pga 2 smackade revben plus att jag inte dricker när jag har tösen :hej

Men fråga de som var i Falkenberg på SO:t om vem som var full där som fan och vem som mådde bra på söndagen :hej

Sergeant skrev:
Var vänlig och berätta hur det slutar ;) .

:hej

Ja vad säger man!? Skandaler, alltid dessa skandaler! :D

Kom hem med taxi 4 på morgonen, och allt jag har med mig hem är en kylväska full med tomma spritflaskor :skrämd behöver jag säga att jag var kanonfull hela kvällen och att jag mådde SÅÅÅÅ jävla dåligt dagen efter? Åt en pizza klockan sju på lördag kväll, första måltiden på hela dagen. Fast jag rävade inte en gång :p

Om man känner att det finns risk för att man inte hinner toppa formen i tid när man tagit sig till krogen så kan man köra ett par omgångar med en absint och och en redbull vodka. Man beställer båda samtidigt å medan dom tar betalt slänger man i sig absinten och går därifrån avnjutandes redbull vodkan. :tummenupp

På hemmafronten brukar jag köra med finsk lingonlikör.
Man tar en tråd, knyter fast en halv tändsticka i ena änden, trär på ett lingon så det ligger i änden av tråden, uppefter tändstickan(så att inte lingonet i misstag trillar av tråden). Doppa försiktigt ner tråden med lingonet på i en 0,70 L koskenkorva. Låt stå i 15-20 minuter, om man vill ha en lite kraftigare lingonsmak kan man ha det att stå lite längre, men max en timme, mer än så så e risken stor att likören blir allt för syrlig. Avnjutes i ölstop, med eller utan isbitar....

Bifogat

• party.gif
    party.gif
    6.3 KB · Visningar: 65
Lokke skrev:
Om man känner att det finns risk för att man inte hinner toppa formen i tid när man tagit sig till krogen så kan man köra ett par omgångar med en absint och och en redbull vodka. Man beställer båda samtidigt å medan dom tar betalt slänger man i sig absinten och går därifrån avnjutandes redbull vodkan. :tummenupp

På hemmafronten brukar jag köra med finsk lingonlikör.
Man tar en tråd, knyter fast en halv tändsticka i ena änden, trär på ett lingon så det ligger i änden av tråden, uppefter tändstickan(så att inte lingonet i misstag trillar av tråden). Doppa försiktigt ner tråden med lingonet på i en 0,70 L koskenkorva. Låt stå i 15-20 minuter, om man vill ha en lite kraftigare lingonsmak kan man ha det att stå lite längre, men max en timme, mer än så så e risken stor att likören blir allt för syrlig. Avnjutes i ölstop, med eller utan isbitar....

:rock :D :bow *behövs en galen finne till nåt sådant*

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...