Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattiaz skrev:Borde det inte gå att göra nått liknande med pigelin ? den lär ju vara lite mer mottaglig för nedsmältning![]()
benkar skrev:Du får kolla med Bikerbitch, (hon ska ju i sommar inleda sin Glass-Säljar-Karriär på Muskö... ) vi ser alla fram mot det stora glasskriget Sthlm vs Skåne...Och med lite sprit inblandat så höjs ju temperaturen en smula....
![]()
/B
Mattiaz skrev:Mavve har ju redan lovat att importera de nya glasarna med alkohol i![]()
benkar skrev:Hmmm, när du skriver det så..... tänkte inte på att sprit/glass redan var utlovat.. Men, skulle ju kanske vara kul/trevligt med lite glass-grogg-tävling mellan Mavve och BB på tex Svinträffen, jag kan vara domare....![]()
/B
Mattiaz skrev:Har Mavve sagt att han ska till Svinträffen ? Jag ska nämligen också dit, veckan efter att jag varit på Västervik![]()
Dricker alltid detta när jag åker flygplan GSXR1100R skrev:50/50 Kåantrå & Kånnjack med en isbit, sött å fränt så man blir dansant och snyggDricker alltid detta när jag åker flygplan
![]()

GSXR1100R skrev:50/50 Kåantrå & Kånnjack med en isbit, sött å fränt så man blir dansant och snyggDricker alltid detta när jag åker flygplan
![]()
Mattiaz skrev:Mavve har ju redan lovat att importera de nya glasarna med alkohol i![]()

Inte just nu... vänta till i kväll då e man schnggg *Hick*Sergeant skrev:Men du är väl redan dansant och snygg.
![]()

Suki skrev:he he...svettig morron dag blir det nog....

Suki skrev:he he...svettig morron dag blir det nog....
Ska du supa ner alla i trakten lr? 
Flagga skrev:Mycket utlandsresor i jobbet?![]()
Dessutom...trillat dit på två LAPHROAIG!![]()

chrilleus skrev:Någon här som har testat:
6cl Likör43
2dl röd mjölk
Massa is
Kärringdricka, men WTF, SMASKENS!!!![]()
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA