Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:det var tänkt så men nu ser det ut som att det skiter sig
Ska inte du ut med Hondafucker-Conny?TERMINATOR skrev:ska försöka ta mej ut och köra i morrn, om någon ska med eller ångrat tidigare beslut så hör av er
Kyckling skrev:Ska inte du ut med Hondafucker-Conny?
nä det blev som sagt va ingeterik skrev:ok, jag vet tyvärr inte hur mycket plats vi har i bilen heller så jag kan inte lova något vad gäller samåkning om ni nu skulle ändra er...

blom skrev:det är ju det som är det fina med en sådan hoj som du havädret spelar ingen roll
![]()

det är bara att åka ut och köra... lite skit har väl ingen dött av...TERMINATOR skrev:joo det gör det, det är inget skoj att var piss jävla bög blöt, jag hatar det här jävla vädret, så fort jag ska ut och köra så regnar det![]()
sen när du är klar svänger du in med polaren på OK/Q8 och spolar av varandra/hojarna... sen kommer du ha ett leende på läpparna en hel vecka framöver... TERMINATOR skrev:joo det gör det, det är inget skoj att var piss jävla bög blöt, jag hatar det här jävla vädret, så fort jag ska ut och köra så regnar det![]()

ja termo är inte gjord av sockerTengil skrev:Du ska inte vara rädd. Det är bara vatten.![]()
Tengil skrev:Du ska inte vara rädd. Det är bara vatten.![]()
du har så rätt såerik skrev:Dessutom är det ju vatten man tvättar med, alltså borde hojen bli renare av att köras i regn jämfört med om den samlar damm i garaget...
TERMINATOR skrev:lördag ska tänkte jag köra om någon ska med, söndag ska jag på mässa så då kan jag inte
erik skrev:Kanske... har som vanligt massor att göra.
blom skrev:tycker det är lite lite bilder från skogskörningarna
blom skrev:ja men släng upp lite då
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem