Nu kör vi hoj-tråden!

Aero skrev:
Precis som om du körde så jävla sakta..... men du var väl kaffesugen? :D
Vart fikade du??

Skäms nästan över att säga det men jag stannade faktiskt inte och fikade... :rolleyes: :)
Åkte ca 10 mil sen blev det kaffe hemma istället. Så jag blev ju inte helt utan. :tummenupp

Mattias650 skrev:
Skäms nästan över att säga det men jag stannade faktiskt inte och fikade... :rolleyes: :)
Åkte ca 10 mil sen blev det kaffe hemma istället. Så jag blev ju inte helt utan. :tummenupp
Det märks att vi inte åkt så mycket tillsammans i år... Du har ju legat av dig! :D
Jag tog det säkra före det osäkra och började med en Latte på Java, ca 200m hemifrån. Sen tog jag en expresstur till Fellingsbro, vände och tänkte ta mig nåt gott ute på Täby Motorstadion. Där träffade jag några funktionärer, som iofs var jättetrevliga. Men tror ni någon av dom kunde skaka fram en kopp kaffe eller ens en varm korv?? Nä minsann, där fick man stå o törsta och hungra. Två gubbar, en jävla massa flaggor, fula rosa västar... :3freak Men en engångsgrill, det var tydligen för mycket begärt. Nä, dom skulle sparat in några meter asfalt och sett till att skaffa riktig och serviceminded personal istället... :D

Aero skrev:
Det märks att vi inte åkt så mycket tillsammans i år... Du har ju legat av dig! :D
Jag tog det säkra före det osäkra och började med en Latte på Java, ca 200m hemifrån. Sen tog jag en expresstur till Fellingsbro, vände och tänkte ta mig nåt gott ute på Täby Motorstadion. Där träffade jag några funktionärer, som iofs var jättetrevliga. Men tror ni någon av dom kunde skaka fram en kopp kaffe eller ens en varm korv?? Nä minsann, där fick man stå o törsta och hungra. Två gubbar, en jävla massa flaggor, fula rosa västar... :3freak Men en engångsgrill, det var tydligen för mycket begärt. Nä, dom skulle sparat in några meter asfalt och sett till att skaffa riktig och serviceminded personal istället... :D
:hihi :hihi :hihi :hihi erkänn nu att du blev lite brusig i brallan av våra fina västar :tungan :tungan

TERMINATOR skrev:
på lördag eller söndag ska jag ut och gasa, ska någon med??

vilken dag beror på väder

Jag hinner nog inte på lördag, måste serva (igen...), tvätta och fixa lite annat med hojen. På söndag ska jag åka och kolla på ränneslätt så då blir det inget köra för min del.

erik skrev:
Jag hinner nog inte på lördag, måste serva (igen...), tvätta och fixa lite annat med hojen. På söndag ska jag åka och kolla på ränneslätt så då blir det inget köra för min del.
när på söndag?

blom skrev:
du får fråga bonden på ditt jobb

Han pratade nåt om att svänga vänster och sen skulle jag se banan :D

Finns nog karta på tävlinges hemsida, men jag kollar nog med Anders ändå eftersom han säkert har tips på bra parkeringar och fina publikplatser.

erik skrev:
Han pratade nåt om att svänga vänster och sen skulle jag se banan :D

Finns nog karta på tävlinges hemsida, men jag kollar nog med Anders ändå eftersom han säkert har tips på bra parkeringar och fina publikplatser.
ja du vet han kan både språket och stigarna där ute i skåneskogarna :tummenupp

blom skrev:
ja du vet han kan både språket och stigarna där ute i skåneskogarna :tummenupp

Ligger på höger sida före Eksjö, går inte att missa. Ska printa karta över banan också. Ska ni ner och kolla?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT