Nu kör vi hoj-tråden!

Tack för en trevlig tur!

Det blev lite allt möjligt, inklusive grus-bus.
Stefan, CTD och någon annan som jag inte fick grepp om vem det var bildade förtruppen, och Touring-killen Gaffa bildade eftertrupp när han försökte hänga på. :banana

Någon av de andra får berätta vilka vägar vi åkte, för jag har noll koll på geografin norr om Mosås.

Den fjärde var Anol.
Vi körde Örebro-Odensbacken-Kilsmo-Brevens Bruk-Kilsmo-(grusväg)-Svennevad-P-boda-Sköllersta-Ekeby-Örebro

Ganska trevlig tur bortsett från 1,5mil grus

TERMINATOR skrev:
Har ni åkt GRUSVÄG HAHAAHHAHAHAHA :lol :lol och ni gnällde när ni fick åka motorväg :kocko

Garanterat mer spänning än motorväg... och det var bara 12 km. så det var nästan kul att åka och kasta stenar på Stefan med bakhjulet. :tummenupp

crashtestdummy skrev:
Garanterat mer spänning än motorväg... och det var bara 12 km. så det var nästan kul att åka och kasta stenar på Stefan med bakhjulet. :tummenupp
Jag tittade på tripp-mätaren, och det blev 14-15km.

VAFFAAAN!!!
När jag INTE är med... DÅ passar ni på att t.o.m köra grusväg...
Era s***ns he*****s okamratliga skitstövlar! :mad: :fatta! :4skrika
:D

Men visst är det skoj när gruset sprutar och bakhjulet och framhjulet kommer ur kurvan samtidigt. :)

Håller med om att det var en mycket trevlig tur... :tummenupp jag tror även att glesbygdsinvånarna uppskattade vår framfart... :hihi de såg förvånade ut iallafall... :D

Kyckling skrev:
VAFFAAAN!!!

Men visst är det skoj när gruset sprutar och bakhjulet och framhjulet kommer ur kurvan samtidigt. :)

Vi får ta en repa i veckan som kommer, det blir väl inte mörkt förrän 21 så vi hinner nog köra tills det är dags för service.

Supermoto skrev:
Samåka?
När börjar det? Jag bör väl vara där i hyfsat god tid...

Dra ett sms (070-5857066) innan avfärd om intressant :tummenupp
Missade inlägget...
Vi fick ju iaf samåka tillbaka till Örebro...
Som du sa i en annan tråd.
En bra bandag går man ifrån, en perfekt bandag kör man hojen ifrån. :tummenupp
:D :D :D

Kyckling skrev:
VAFFAAAN!!!

Begriper du väl att vi inte kan ta med dig på en grustur.
Då blir ju VI frånåkta av DIG

crashtestdummy skrev:
åker till ¨gelleråsen imorgon kl 0730. kommer att vara där hela dagen, kom gärna förbi och glo.
cool, tittar kanske ut en sväng på lunchen....

japp, faan vad man kan highsajda i regn.. fick till en riktig feting ut ur S:et men klarade mig hängandes med foten på passagerarkutsen, MYCKET bra kurs var det iaf. Kjelle anmäl dig till SMC i Uppsala och säg att du SKALL vara med vid nästa tillfälle,
kursen bestod i 4 olika teoripass och 9 körpass. (tror jag)
teori i svängteknik, bromstekniker, avslappning, samt spårval och blick...blickhållning eller vad det kan heta. mycket nöjd med dagen, men aldrig mer orginalburk på gelleråsen, den tar i både här och där. av 9 pass var 2,5 pass helt torra. men jag tror det var lärorikt att köra i regn inte minst när det gäller spårval.
nu ska jag dricka kräftor och käka snaps, trevlig helg mc-vänner så ses vi i morgon på SPORTHOJSFETEN!!! :banana

crashtestdummy skrev:
jävlar vad jag körde om dig föresten, du hade inte en chans, du var som ett möte idag... på E18 Och du ska vara supermotardmästare :D
drick inte för möe nu bara du ska köra hoj imorgon :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti