Stefan
Ny medlem
Jag o CTD kommer oxå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TERMINATOR skrev:Har ni åkt GRUSVÄG HAHAAHHAHAHAHA![]()
och ni gnällde när ni fick åka motorväg :kocko
Jag tittade på tripp-mätaren, och det blev 14-15km.crashtestdummy skrev:Garanterat mer spänning än motorväg... och det var bara 12 km. så det var nästan kul att åka och kasta stenar på Stefan med bakhjulet.![]()
Kyckling skrev:VAFFAAAN!!!
När jag INTE är med... DÅ passar ni på att t.o.m köra grusväg...
Era s***ns he*****s okamratliga skitstövlar!![]()
![]()
![]()
![]()
Men visst är det skoj när gruset sprutar och bakhjulet och framhjulet kommer ur kurvan samtidigt.![]()
Missade inlägget...Supermoto skrev:Samåka?
När börjar det? Jag bör väl vara där i hyfsat god tid...
Dra ett sms (070-5857066) innan avfärd om intressant![]()
Begriper du väl att vi inte kan ta med dig på en grustur.Kyckling skrev:VAFFAAAN!!!
När jag INTE är med... DÅ passar ni på att t.o.m köra grusväg...
Era s***ns he*****s okamratliga skitstövlar!![]()
![]()
![]()
![]()
Men visst är det skoj när gruset sprutar och bakhjulet och framhjulet kommer ur kurvan samtidigt.![]()
cool, tittar kanske ut en sväng på lunchen....crashtestdummy skrev:åker till ¨gelleråsen imorgon kl 0730. kommer att vara där hela dagen, kom gärna förbi och glo.
i detta runk vädercrashtestdummy skrev:åker till ¨gelleråsen imorgon kl 0730. kommer att vara där hela dagen, kom gärna förbi och glo.
jävlar vad jag körde om dig föresten, du hade inte en chans, du var som ett möte idag... på E18 Och du ska vara supermotardmästareSupermoto skrev:cool, tittar kanske ut en sväng på lunchen....
snacka mindre så vi hinner med att få i oss lite alkohol ikväll...crashtestdummy skrev:jävlar vad jag körde om dig föresten, du hade inte en chans, du var som ett möte idag... på E18 Och du ska vara supermotardmästare![]()
drick inte för möe nu bara du ska köra hoj imorgoncrashtestdummy skrev:jävlar vad jag körde om dig föresten, du hade inte en chans, du var som ett möte idag... på E18 Och du ska vara supermotardmästare![]()
jag är alltid bakfull, så det är lungt. i värsta fall så får Newsteed köra, han ska endå åka bakpå... /CTD från anols kontoblom skrev:drick inte för möe nu bara du ska köra hoj imorgon![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |