crashtestdummy
Ompa ompa.
kl 18.00 vid kistan eller?TERMINATOR skrev:ja vafan jag tänkte vi skulle bli rekordmånga den här gången![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kl 18.00 vid kistan eller?TERMINATOR skrev:ja vafan jag tänkte vi skulle bli rekordmånga den här gången![]()
![]()
![]()
![]()
crashtestdummy skrev:kl 18.00 vid kistan eller?
raukroland skrev:Kanske kan komma ifrån imorgon och vara med...
Någon som ska med och köra på Gelleråsen på onsdag nästa vecka?!?
Det är bankörning hela dagen eller iaf mellan 9:00 och 16:00...
TERMINATOR skrev:är det ingen som ska med i morrn, kommer bli kalasväder
jag är på.Ligatus skrev:hänger gärna med om man får.. men e inte någon puckskrapare än!! så lär ju inte hänga med i svängarna!![]()
har du sett stefan, han har mycket snyggare lastbil än dig....Stefan skrev:Inte många av oss som skrapar heller, de som inte hänger med väntas in i nästa korsning.
Ses i morgon
Öhhh, var det 18:00 som vanligt?????
Vafan ska vi fika? vi ska ju köra hoj..Aero skrev:Termo: När ni bestämt vart ni skall åka, så kan ni väl ringa mej. Jag jobbar till 18.00 som vanligt och hinner inte till kistan i tid. Om det funkar så försöker jag köra ikapp er vid fikastoppet.
Ajajaj, förlåt, insåg inte att det var Hardcoresektionen som höll i åkningen på onsdag..crashtestdummy skrev:Vafan ska vi fika? vi ska ju köra hoj..
jag gissar på att vi åker mot Askersund imorgon va? Väg 49 mellan askersund och Karlsborg är fortfarande ouptäkt för mig... någon som har synpunkter, Askersund erbjuder ju fikamöjligheter också.
![]()
Aero skrev:Ajajaj, förlåt, insåg inte att det var Hardcoresektionen som höll i åkningen på onsdag..Jag menade förstås DEPÅ-stoppet, när vi byter knäpuckar och ställer om fjädringen.
![]()
crashtestdummy skrev:jag är på.
det är nog bäst att du ligger på som fan om du ska åka med oss, vi brukar spöa dom som halkar efter. Perkulatorn är långsammast så han har köpt en batong att värja sig med. ändå har han tävlat RR i 2 år.
nä det är bara att du kommer ner till Likkistan, om det blir 17.30 eller 18.00 återstår att se. vi väntar på eftersläntrare.
Ligatus skrev:aa de låter bra.. tar med mej ett flägkors i nödfall!![]()
men då hänger jag på, blire 18 eller 17.30?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |