Kjelle skrev:Ok. Var ska vi fika?![]()
först toyduras, sen i arboga, sen får vi inget förens i fiskeboda, sista blir väl kondis i odensbacken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kjelle skrev:Ok. Var ska vi fika?![]()
erik skrev:Idag har t.o.m. jag åkt hoj, körde totalt 5 mil tror jag... Till Kumla för att tvätta och sedan hem igen (tog en pytteliten omväg men det började mörkna och jag hade tonat visir så den extrasvängen blev inte lång).
TERMINATOR skrev:men häng med på ons du oxå det vore skoj![]()
sluta att säg att du ska träna, du står ju bara och snackar skit i depån, har jag hörterik skrev:Om jag inte åker och tränar så kanske jag kan hänga med en sväng.
Där kan man lära sig mycketTERMINATOR skrev:sluta att säg att du ska träna, du står ju bara och snackar skit i depån, har jag hört
Stefan skrev:Där kan man lära sig mycket
TERMINATOR skrev:sluta att säg att du ska träna, du står ju bara och snackar skit i depån, har jag hört
nja inte hela saningen va.. du sjunger ju i hjälmenerik skrev:Mellan passen snackar jag skit. När det ska köras håller jag käften och kör...
blom skrev:nja inte hela saningen va.. du sjunger ju i hjälmen![]()
![]()
teddybjörnen fredriksson har väl nynnats någon gång i din kruka oxå om jag fattat saken rätterik skrev:Kan väl hända att jag sagt: oooohhh shit nån gång , sist sa jag nog ooops också när 125:an slog mot mitt ben...
blom skrev:teddybjörnen fredriksson har väl nynnats någon gång i din kruka oxå om jag fattat saken rätt![]()
blom skrev:teddybjörnen fredriksson har väl nynnats någon gång i din kruka oxå om jag fattat saken rätt![]()
TERMINATOR skrev:mmm eller oppss i didit agin![]()
![]()
![]()
TERMINATOR skrev:fan va åksugen jag är ser fram emot onsdags turen
vilka ska med
1.Terminator
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18..
19.
crashtestdummy skrev:Det är bra termi.. gör iordning 19 platser.![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden