Nu kör vi hoj-tråden!

jag kan förstås inte på onsdag men är det nån som ska köra idag???

Jag åker en sväng nu(09:45) är det nån som nyktrar till så ring mig så möts vi nånstans.

070/3919070

Last edited:
blom skrev:
2292270 kjelle lånar ut sin hoj både till höger och vänster numera... man kan nästa tro att han vill bli av med den :D
Jag tror det är ett desperat försök att bli av med chickenstripesen. :D

Kyckling skrev:
2291960 :confused: Vilken Ninja?! :va
Han kanske har köpt nytt ställ :va

Ninja%20(Sais).jpg

blom skrev:
2295407 själv tycker jag att det är lite så där att låna en hoj.. det kan ju hända saker även om det inte är ens eget fel :(
håller med..
fast å andra sidan så vet ju faktiskt både den som lånar och lånar ut det med.

Nån som tänkt att åka i morgon???

Jag hadde tänkt hålla mig relativt nykter ikväll, så vad säger ni, 12:00 vid kistan?

SW skrev:
2307055 vore skoj bara att svänga förbi vid tolv eller?
edit: om man hinner ..
vi stod där till tio över. så du hade hunnit.
Du missade en rask tjugomila tur. Jag var 15 meter upp i en gran och 1 meter ut i en åker.. så det var en händelserik tur. :hihi

crashtestdummy skrev:
2307569 vi stod där till tio över. så du hade hunnit.
Du missade en rask tjugomila tur. Jag var 15 meter upp i en gran och 1 meter ut i en åker.. så det var en händelserik tur. :hihi

Har du kraschat igen?

erik skrev:
2308912 Har du kraschat igen?
nejdå, var lite långt ut i en kurva bara, :hihi
Kommer mot kurvan som är skymd och tyckte att den vek vänster men det visade sig att det gjorde den inte, utan höger. när man börjar strula till saker så är det svårt att få hjärnan att koppla rätt, farten var kanske 20kmh och jag hade lätt klarat kurvan men hjärnan var innställd på att bromsa. :va

Granen körde jag inte upp i, den klättrade jag upp i för att försöka få ner svärmors katt som suttit där sen i onsdags.

crashtestdummy skrev:
2309222 nejdå, var lite långt ut i en kurva bara, :hihi
Kommer mot kurvan som är skymd och tyckte att den vek vänster men det visade sig att det gjorde den inte, utan höger. när man börjar strula till saker så är det svårt att få hjärnan att koppla rätt, farten var kanske 20kmh och jag hade lätt klarat kurvan men hjärnan var innställd på att bromsa. :va

Granen körde jag inte upp i, den klättrade jag upp i för att försöka få ner svärmors katt som suttit där sen i onsdags.

Ok, då var det inte så illa alltså.

Är det samma katt som på din avatar? Tänkte att du satt den i hårdträning nu...
:D

crashtestdummy skrev:
2310005 hehe. nä men den är ganska lik. förutom att den har 20 meter gran under sig...
Först var det femton meter, nu tjogo. Nästa gång satt den på toppen av svampen och rökte braj....

:hihi

Idag ska det tvättas hoj så att silvertejpen har något att fastna på för imorgon är det bankörning på Gelleråsen på schemat...

raukroland skrev:
2311582 Idag ska det tvättas hoj så att silvertejpen har något att fastna på för imorgon är det bankörning på Gelleråsen på schemat...
ååfan. Då kanske jag svänger förbi en sväng imorgon och kollar när du plöjer lekakulor. ska du köra bikeweeksöndan ??

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT