Nu kör vi hoj-tråden!

crashtestdummy skrev:
2281973 vad sägs om en lite senare tur än normalt imorgon? kanske sju halv åtta när det inte är så jäkla hett??
kanske en tur till laxsjöarna där vi doppar våra svettiga kroppar och sen hem igen.??

Svettiga killar i tajta läderkläder som klär av sig på allmän plats, jag tror jag håller mig inne i morgon... :D

crashtestdummy skrev:
2281973 vad sägs om en lite senare tur än normalt imorgon? kanske sju halv åtta när det inte är så jäkla hett??
kanske en tur till laxsjöarna där vi doppar våra svettiga kroppar och sen hem igen.??
Sounds good. Då hinner jag plocka ihop skiten innan oxå... :gnissla

erik skrev:
2282005 Svettiga killar i tajta läderkläder som klär av sig på allmän plats, jag tror jag håller mig inne i morgon... :D
Det är nog säkrast för oss det... har hört talas om glidmedel i garaget.. :skrämd

:hihi

hej

tjenare ny medlem här... hur funkar det om man skulle vilja åka med er nån gång ... bara att dyka upp eller ska man anmäla sig nånstans??
mvh/stefan

newstead skrev:
2282012 Det är nog säkrast för oss det... har hört talas om glidmedel i garaget.. :skrämd:hihi

Fast då var det ju bara jag och kyckling som skulle mysa lite... :D

SW skrev:
2282029 tjenare ny medlem här... hur funkar det om man skulle vilja åka med er nån gång ... bara att dyka upp eller ska man anmäla sig nånstans??
mvh/stefan

Det är bara att dyka upp men kolla först här så det verkligen är några som ska köra. Flera av oss kör enbart bana och resten av gänget gör tydligen annat än kör hoj ibland också.

SW skrev:
2282029 tjenare ny medlem här... hur funkar det om man skulle vilja åka med er nån gång ... bara att dyka upp eller ska man anmäla sig nånstans??
mvh/stefan
Tjena!
Vi tänkte åka imorgon kväll om du är sugen på att hänga med. Kolla här imorgon för exakt tid och sen är det bara att dyka upp vid likkistan på stortorget.

erik skrev:
2282055 Fast då var det ju bara jag och kyckling som skulle mysa lite... :D
Då kan man ju tänka sig hur det skulle bli om det var en hel hög med svettiga killar i läderkläder... :gnissla

SW skrev:
mvh/stefan
Bara att du dyker upp! skriv gärna ett inlägg så vi väntar på dig om du blir blir lite sen.
KUl med nya människor. Det har blivit ett stort manfall på RIKTIGA bikers, (som kör gata alltså) :hihi

crashtestdummy skrev:

ÄDIT, ÄDIT....

Jag kan tyvärr inte hänga med ikväll. En utomsockens kompis är i stan på snabb-besök. Så jag ska passa på att träffa honom ikväll.

Hoppas ni får en skön hojtur ikväll! :tummenupp

Last edited:
Det var mycket trevligt... min fru fick hälla mig ur skinnstället när jag kom hem... :hihi när jag hade gått genom källarporten kom farbror haffa glidande på sin bumse, troligtvis ren slump... :tungan

Nu är det fart på gammla Bettan igen. Nån som ska åka imorgon om de är väder???

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!