Nu kör vi hoj-tråden!

Supermoto skrev:
De sa på radion i morse att vi skjuter med ammunition med utarmat uran i Kilsbergen :rofl
Eftersom allt som sägs på radion är sant lär du fan göra bäst i att ducka :D

Superduper :machinegu Svenska Freds
SuperDuepr :kulspruta Sveriges Radio
Klart bofors fyller den svenska myllan med urarmat uran, konstigt vore det ju annars. Om inte annat så kanske av den anledningen att Bratt och grabbarna plockar svamp på skjutfältet och således blir sterila så dom inte kan sprida sina snevridna åsikter till ytterligare en generation :arsele

crashtestdummy skrev:
Klart bofors fyller den svenska myllan med urarmat uran, konstigt vore det ju annars. Om inte annat så kanske av den anledningen att Bratt och grabbarna plockar svamp på skjutfältet och således blir sterila så dom inte kan sprida sina snevridna åsikter till ytterligare en generation :arsele
självklart är det någon konspiration för att säkerställa försvarets och Bofors tillgång till Villingsberg... därför kommer nu Bofors att kontaminera hela skjutfältet med utarmat uran... jag var i Kga igår och hörde själv hur Bofors sköt flerskottssalvor hela dagen uppe på skjutfältet... :3freak :näsblod

jag tänkte i mellandagarna om kylan håller i sig, är det någon som är intresserad att åka lite is???

newstead skrev:
ks 50 med fem halva? :confused:
Näe, nu har du fel igen...
6kW = lite över 8hk så 5.5hk är nog ännu billigare tror jag. Fast den väger iofs mindre oxå :va
Slutsats: Vet inte vad en sån kostar....

TERMINATOR skrev:

= måndag va? Det går säkert om jag bara hinner få dit däcken och om isen är tjock nog. Osäker om jag hinner montera dem dock, har mycket att göra både hemma och på jobbet.

erik skrev:
= måndag va? Det går säkert om jag bara hinner få dit däcken och om isen är tjock nog. Osäker om jag hinner montera dem dock, har mycket att göra både hemma och på jobbet.

ta av hjulen lämna på närmaste däckfirma, kostar kanske 200 spänn, hämta och sätt tillbaka klart, jag har all tid i världen men kommer inte kränga själv

TERMINATOR skrev:
ta av hjulen lämna på närmaste däckfirma, kostar kanske 200 spänn, hämta och sätt tillbaka klart, jag har all tid i världen men kommer inte kränga själv

Vägrar betala för något som går lika bra att göra gratis själv. Ska kränga på nya sulor på hondan också så jag tar nog allt på samma gång tror jag.

erik skrev:
Vägrar betala för något som går lika bra att göra gratis själv. Ska kränga på nya sulor på hondan också så jag tar nog allt på samma gång tror jag.

gör som du vill men se till och få det gjort så du slipper hamna i panik för du vill ut och åka, jag kan ta med dom annars när jag lämnar mina nu i veckan

Supermoto skrev:
Näe, nu har du fel igen...
6kW = lite över 8hk så 5.5hk är nog ännu billigare tror jag. Fast den väger iofs mindre oxå :va
Slutsats: Vet inte vad en sån kostar....

tänkte att du kanske hade planat toppen och bytt munstycken oxå.. :tummenupp

newstead skrev:
tänkte att du kanske hade planat toppen och bytt munstycken oxå.. :tummenupp
Ställbart tyskt superdupermunstycke :tummenupp

Apropå moppar... En snubbe på jobbet håller på och trimmar sönder sina döttrars TS-50. Nån 70cc-cylle och grejer. Han tände som tusan på min idé att hänga på 17"are på den och komma och testa på banan, hehe.

Tomten var inte snäll (jo, litegrann) så jag fick ingen mekpall, måste köpa en i veckan så jag kan byta till isdäck.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden