Jonathan
Guest
Jepp. At last.
Schemat är som följer:
06.50: Uppstigning. Duscha, raka sig, klä på sig kostym och hela grejen.
07.30: Champagnefrukost som spårade ur lite lätt. Flarran bara försvann på nåt konstigt vis
09.00: Skolan och betygsutdelning.
11.00: Springa ut ut byggnaden och vråla allt man har något ohörligt för att sedan stå och sjunga en sång som de flesta iaf kan.
11.10: Glida omkring och krama om alla härliga somrigt sexiga kex på skolan.
11.30: Cruisa omkring med studentåket, Cadillac -71 Eldorado, och vråla allt man pallar till allt och alla.
12.30: Lunch här hemma med släkten samt presentutdelning.
18-1900: Förfest.
22-2300: Åka in till krogen i Uppsala och härja.
03.00: Efterfest ?
Ni ser själva på tiden när jag skickar det här hur långt jag kommit på dagen. Hittills en förjeffla bra student! Haft bra kul i skolan samt att jag fick jäkla bra studentpresenter!
Perfekt!!
Lite presenter nedan:
Übergrimt framsystem från DLS med delningsfilter och hela köret. Bästa presenten
Presentkort på Cervera, kan ju alltid vara bra om man vill ha porsiln och krejjer.
Presentkort på nämnd datorbutik. Skall tjöpa mig en Samsung 913N 19" TFT.
Priiiiit samt priiitgrejs så man kan göra egen priiit.
Snapsglas till detta.
Eftersom man är den grymmaste stekaren in stan fick man sig ett gäng blommor med från diverse folk
Sen en före och efterbild på mig. Bedöm själva vilken ni vill föredra.
Schemat är som följer:
06.50: Uppstigning. Duscha, raka sig, klä på sig kostym och hela grejen.
07.30: Champagnefrukost som spårade ur lite lätt. Flarran bara försvann på nåt konstigt vis

09.00: Skolan och betygsutdelning.
11.00: Springa ut ut byggnaden och vråla allt man har något ohörligt för att sedan stå och sjunga en sång som de flesta iaf kan.
11.10: Glida omkring och krama om alla härliga somrigt sexiga kex på skolan.
11.30: Cruisa omkring med studentåket, Cadillac -71 Eldorado, och vråla allt man pallar till allt och alla.
12.30: Lunch här hemma med släkten samt presentutdelning.
18-1900: Förfest.
22-2300: Åka in till krogen i Uppsala och härja.
03.00: Efterfest ?
Ni ser själva på tiden när jag skickar det här hur långt jag kommit på dagen. Hittills en förjeffla bra student! Haft bra kul i skolan samt att jag fick jäkla bra studentpresenter!
Perfekt!!
Lite presenter nedan:
Übergrimt framsystem från DLS med delningsfilter och hela köret. Bästa presenten

Presentkort på Cervera, kan ju alltid vara bra om man vill ha porsiln och krejjer.
Presentkort på nämnd datorbutik. Skall tjöpa mig en Samsung 913N 19" TFT.
Priiiiit samt priiitgrejs så man kan göra egen priiit.
Snapsglas till detta.
Eftersom man är den grymmaste stekaren in stan fick man sig ett gäng blommor med från diverse folk

Sen en före och efterbild på mig. Bedöm själva vilken ni vill föredra.